Vesti iz sveta

10.08.2019. 20:45

WEF

Autor: Nova Ekonomija

Evo koliko su ljudi spremni da plate za najpoznatije aplikacije

Koliko biste platili za Google Maps? Ili Facebook? Ili Twitter? Svakog dana besplatno koristimo veliki broj aplikacija, ali šta ako bismo morali da platimo. Koliko ste spremni da izdvojite da biste zadržali pristup nekoj od popularnih društvenih mreža? 

Dizajnerska i advertajzing agencija McGuffin, sa sedištem u Čikagu, pitala je u onlajn istraživanju 2000 ljudi koliko bi mesečno bili spremni da plate pretplatu  za niz aplikacija, preneo je nalaze istraživanja Svetski ekonomski forum.

Iako je fokusirano na SAD i na listi nema nijedne popularne kineske aplikacije kao što je WeChat koja ima dnevno milijardu korisnika, ovo je koristan uvid u vrednost koju pri dajemo uslugama koje koristimo svaki dan. 

Na vrhu liste je YOUTUBE za koje bi 72 odsto ispitanika platilo u proseku  $4.20 mesečno što je nešto manje od 450 dinara. 

Na drugom mestu je Google Maps sa 3,48 dolara mesečno, a zatim Google drive za koji bi ljudi dali 3,31 dolara. Procenat korisnika koji bi otvorio novčanik za ovo je veći od 70 odsto.

Za Facebook je 64 odsto ispitanika  spremno  da plati i to u proseku nešto manje od tri dolara mesečno, za Linkedin 2,84 dolara.

Kad bi se uvela pretplata na Instagram, većina ispitanika je spremna da izdvoji 2,56 dolara ili oko 270 dinara.

Zanimljivo je da bi najviše ljudi platilo za WhatsApp, skoro 90 odsto, ali su vrednuju ovu aplikaciju duplo manje nego Youtube.

PROČITAJTE JOŠ: KOLIKO IM JE TREBALO DA STIGNU DO PRVOG MILIONA

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.