Srbija

25.02.2020. 14:40

Eurostat

Autor: Nova Ekonomija

Firme iz Srbije na društvenim mrežama u korak sa vremenom i EU

Foto: Pixabay

Srbija

25.02.2020. 14:40

Tačno polovina kompanija registrovanih u Evropskoj uniji je prošle godine koristila makar jednu društvenu mrežu za samopromociju, što u odnosu na period od pre pet godina predstavlja uvećanje za 16%, saopštio je Eurostat.

Privrednici u Srbiji su sa druge strane održavali prisustvo na društvenim mrežama u 49% slučajeva, čime je izjednačena sa Bosnom i Hercegovinom, nešto lošija od Hrvatske i Crne Gore, gde su firme na internetu zastupljene u 52% slučajeva.

Upotreba društvenih medija bila je najpopularnija među preduzećima na Malti (84%), a slede Danska (75%), Holandija (74%), Kipar (73%), Švedska (72%), Belgija, Irska i Finska (po 71%), dok je najmanje korišćena među preduzećima u Rumuniji (33%), Bugarskoj (34%), Poljskoj (37%), Mađarskoj (38%), Letoniji (41%) i Slovačkoj (42%).

U poređenju sa 2014. godinom, procenat preduzeća koja koriste društvene mreže uvećao se u svim državama članicama EU.

U Danskoj i Luksemburgu je zabeležen najveći porast korišćenja društvenih medija, a najmanji porast primećen je u Bugarskoj.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.