Tačno polovina kompanija registrovanih u Evropskoj uniji je prošle godine koristila makar jednu društvenu mrežu za samopromociju, što u odnosu na period od pre pet godina predstavlja uvećanje za 16%, saopštio je Eurostat.
Privrednici u Srbiji su sa druge strane održavali prisustvo na društvenim mrežama u 49% slučajeva, čime je izjednačena sa Bosnom i Hercegovinom, nešto lošija od Hrvatske i Crne Gore, gde su firme na internetu zastupljene u 52% slučajeva.
Upotreba društvenih medija bila je najpopularnija među preduzećima na Malti (84%), a slede Danska (75%), Holandija (74%), Kipar (73%), Švedska (72%), Belgija, Irska i Finska (po 71%), dok je najmanje korišćena među preduzećima u Rumuniji (33%), Bugarskoj (34%), Poljskoj (37%), Mađarskoj (38%), Letoniji (41%) i Slovačkoj (42%).
U poređenju sa 2014. godinom, procenat preduzeća koja koriste društvene mreže uvećao se u svim državama članicama EU.
U Danskoj i Luksemburgu je zabeležen najveći porast korišćenja društvenih medija, a najmanji porast primećen je u Bugarskoj.