Srbija

06.11.2014. 18:37

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Može li antireklama postati reklama?

Srbija

06.11.2014. 18:37

Ukoliko često obitavate na internetu, vrlo je verovatno da ste prethodnih dana naleteli na fotografiju na kojoj se vidi kako izvesna piljarnica prodaje grejp sa dodatkom side, pomorandže zaražene ebolom, extra otrovan limun ili ustaške mandarine.
Fotografija je automatski postala viralna, proširila se svuda u medijima i postala potpuni hit na društvenim mrežama. Iako se ne može reći da je dotična piljarnica profitirala od ovakve neočekivane gerila reklame, pošto se na fotografiji nigde ne vidi njen naziv, ubrzo se saznalo da je reč o piljarnici iz Pančeva.
Nova ekonomija je došla do Jelene Tomić, vlasnice radnje pod imenom Naša piljarnica, koja nam je ukratko ispričala kako je došlo do ovog spontanog crnohumornog, ali izuzetno uspešnog poteza, kao i o nedaćama sa kojima se maloprodaje ove vrste danas susreću.
– Muž i ja smo skoro otvorili piljarnicu, koja je blizu zelene pijace, što je poprilično ravno samoubistvu. Neverovatno je šta me sve pitaju ljudi pitaju, a mi pošteno govorimo kako jeste. Recimo, u martu na pijaci prodaju domaći paradajz, ja u to vreme imam albanski koji je najbolji, i kad me neko pita čiji je, ja kažem. Oni trk na pijacu da kupe „domaći“. Za jagode – isto. Tad sam još htela da pišem „šiptarski paradajz“, pa nisam smela – kaže Jelena Tomić. 
Prema njenim rečima, dok prodavci na pijacama najčešće nemaju kontrolisane vage, nisu podvrgnuti inspekcijskim kontrolama i to zloupotrebljavaju, njena radnja mora da obezbedi sve podatke o ulazu i izlazu robe, deklaracije i sve ostalo. 
– I tako, stigosmo do čuvenog limuna, koji je bio u redu kada je koštao 450 dinara, pa se odjednom usred sezone „otrovao“. Naravno, ovo od juče (natpisi na voću – prim.aut) nije stojalo u radnji, već sam samo fotografisala iz puke dosade, kad eto čuda – zakjučila je vlasnica piljarnice.
Dok su u javnosti podeljena mišljenja o tome da li je zatrovan limun ili, pak, javno mnjenje,  podaci sa terena govore da su cene limuna sve niže, kao i da potražnja pada. Koliko će takav trend potrajati, ostaje da se vidi. Dok nadležne institucije uveravaju da je sa limunom koji stiže u Srbiju sve u redu, jedno je sigurno – uvoznici i prodavci beleže gubitke u jeku sezone i nadaju se da će i ovog čuda za tri dana biti dosta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.