Svet

04.06.2020. 10:43

The Independent

Autor: Nova Ekonomija

Rumunski obućar napravio cipele za držanje odstojanja

Jedan rumunski obućar pravi kožne cipele broj 75 pravi kako bi podstakao ljude da poštuju fizičko distanciranje, nakon što je primetio da mali broj njih zapravo poštuje ove mere, prenosi Independent.Grigor Lup iz Kluža u ...

Foto: Pixabay

Svet

04.06.2020. 10:43

Jedan rumunski obućar pravi kožne cipele broj 75 pravi kako bi podstakao ljude da poštuju fizičko distanciranje, nakon što je primetio da mali broj njih zapravo poštuje ove mere, prenosi Independent.

Grigor Lup iz Kluža u Rumuniji pravi obuću već 39 godina.

„Možete videti na ulici da ljudi uopšte ne poštuju fizičko distanciranje. Ukoliko dvoje ljudi nosi ove cipele i ako budu okrenuti jedan prema drugome, biće skoro metar i po razmaka između njih“, rekao je Lup.

Njegova radnja se pre pandemije najviše oslanjala na narudžbine za pozorišta i operske kuće širom zemlje, kao i za tradicionalne ansamble narodnog plesa.

Pandemija je zaustavila sve kulturne događaje, a njegov posao osetio je velike posledice.

Za jedan par ovih cipela potreban je gotovo jedan kvadratni metar kože, a kupci će za njih morati da plate oko 100 evra, odnosno 500 leja.

Lup za sada ima pet porudžbina za ove cipele, a potrebno mu je dva dana da napravi jedan par.

Kako kreativni restorani poštuju socijalnu distancu (VIDEO)

Na društvenim mrežama ljudima su ove cipele zabavne, a neki ih čak upoređuju sa perajima za ronjenje.

U Rumuniji je bilo 19,669 potvrđenih slučajeva korona virusa i 1,288 smrtnih slučajeva, prema najnovijim podacima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.