Svet

06.07.2020. 12:51

Euractiv.com

Autor: Nova Ekonomija

Evropska komisija: Za društvene mreže ista pravila kao za sve ostale emitere

Društvene mreže kao što su Fejsbuk, Jutjub i Tviter moraće da poštuju ista pravila emitovanja kao što to čine ostali emiteri, odlučila je Evropska komisija u četvrtak, prenosi Euractiv.Za izmene i dopune u Direkti...

Foto: Pixabay

Svet

06.07.2020. 12:51

Društvene mreže kao što su Fejsbuk, Jutjub i Tviter moraće da poštuju ista pravila emitovanja kao što to čine ostali emiteri, odlučila je Evropska komisija u četvrtak, prenosi Euractiv.

Za izmene i dopune u Direktivi o audiovizualnim medijskim uslugama delom su zaslužni i emiteri koji su želeli da društvene mreže imaju iste obaveze kao i tradicionalne medijske kompanije.

„Društvene mreže, na sličan način kao i tradicionalne medijske kompanije, moraće da zaštite korisnike od govora mržnje i da osiguraju da su maloletne osobe zaštićene od štetnog sadržaja“, saopštila je Komisija.

„Internet platforme moraju preduzeti akciju protiv sadržaja koji podstiču nasilje, mržnju i terorizam, i  moraju obezbediti odgovarajuće oglašavanje i plasman proizvoda u dečjim programima“, saopšteno je.

Evropska komisija takođe je naglasila da će striming platforme kao što su Netfliks i Amazon Prajm morati da posvete 30 odsto svojih kataloga za evropski sadržaj.

Širom Evrope pružaoci medijskih usluga moraće da sarađuju međusobno sa ciljem promovisanja evropskih filmova i TV emisija. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.