Srbija

02.09.2020. 15:03

poslovni.hr

Autor: Nova Ekonomija

Nade u rusko tržište: Brend „Bebi“ kupljen zbog dugoročne strategije

Vodeće preduzeće za distribuciju i logistiku u Srbiji Nelt Grupa nastavlja proizvodnju brenda Bebi u Dobanovcima, njegov dosadašnji vlasnik neće zatvoriti fabriku u Sloveniji, prenosi portal Poslovni.hr.Brend „Bebi“ koji je ...

Foto: Pixabay

Srbija

02.09.2020. 15:03

Vodeće preduzeće za distribuciju i logistiku u Srbiji Nelt Grupa nastavlja proizvodnju brenda Bebi u Dobanovcima, njegov dosadašnji vlasnik neće zatvoriti fabriku u Sloveniji, prenosi portal Poslovni.hr.

Brend „Bebi“ koji je dosta popularan na tržištu Ruske Federacije od sada će se proizvoditi u pogonima Fabrike dečje hrane u Dobanovcima, poznatom po brendu Nutrino.

To je potvrdio generalni direktor Nelta Miloš Jelić koji je dodao da će se oba brenda paralelno razvijati.

Prema njegovim rečima, ekspertski timovi Nelta i Fabrike dečije hrane planiraju da modernizuju brend i obogate ga novom paletom proizvoda.

„Nelt je pre nekoliko godina uložio značajna sredstva u state-of-the-art fabriku za proizvodnju dečje hrane u Dobanovcima, poseduje veliki kapacitet proizvodnje i od početka je ciljano tržište Rusije“, smatra finansijski analitičar Dragan Bosiljković.

NELT KUPUJE BREND „BEBI“ OD ATLANTIC GRUPE

Prema njegovom mišljenju, akvizicija Bebija deluje kao pokušaj uprave Nelta da kroz ovu akviziciju stvori platformu za ojačani multibrend nastup na ruskom, ali i drugim tržištima.

„Sa druge strane, u poslednje vreme Atlantic grup sprovodi strategiju prodaje non-core brendova i čini se da je i ova transakcija deo toga. Na prvi pogled ovo deluje kao klasična win-win situacija za obe poslovne grupe“, zaključuje Bosiljkić.

Navodi se da je prodaja brenda Bebi, u skladu sa korporativnom strategijom dosadašnjeg vlasnika, nastavak je procesa deinvestiranja manjih i non-core delatnosti.

To je počelo 2018. godine izlaskom iz oblasti proizvodnje iz sportske i aktivne ishrane, pri čemu su nastavljeni poslovi prodaje kozmetike, dodataka ishrani i distribuciji vode.

Ono od čega Atlantic grup-a očekuje rast je roba široke potrošnje: kafa, piće, delikatesni namazi, slatki i slani snack.

Tu su i poslovi distribucije, kao i poslovi lanca apoteka Farmacia.

Cilj im je, kako navode, očuvanje vodeće pozicije regionalnog distributera, kao liderstvo u apotekarskom poslovanju u Hrvatskoj.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.