Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je domaće kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na „Virtuelnom samitu za nove prodavce Tmall Global“ koji organizuje kineska kompanija Alibaba Grupa. Učešćem na sajmu najvećeg kineskog internet prodavca, kompanije će imati priliku da svoje proizvode i brendove predstave tamošnjem tržištu.
„Tmall Global je platforma za elektronsku trgovinu Alibaba Grupe, i kao jedna od najposećenijih veb lokacija za maloprodaju omogućava preduzećima širom sveta da svoje proizvode prodaju u Kini“, kaže Mihailo Vesović PKS.
Ta platforma predstavlja najveću prekograničnu B2C (business to consumer) platformu elektronske trgovine u Kini, koja okuplja više od 26.000 stranih kompanija iz više od 84 zemalje sveta i pomaže stranim brendovima da dođu do 800 miliona potrošača koji u Kini kupuju preko Alibabe.
Vesović ističe da je Alibaba Grupa u procesu uvođenja olakšavajućih mera za pristup Tmall Global platformi za zemlje kao što je Srbija, za brendove koji imaju potencijal da budu prepoznati i nađu kupce u Kini.
Na Samitu će biti predstavljeni poslovni modeli pogodni za mala i srednja preduzeća koja žele da njihovi proizvodi uđu u kineske maloprodaje.
DŽEK MA NIJE VIĐEN U JAVNOSTI OTKAD JE KRITIKOVAO PEKINGStručnjaci Tmall Global informisaće vlasnike kompanija ili distrubutere brendova o raznim poslovnim rešenjima za plasman proizvoda na kinesko tržište na kome rastuća srednja i visoka klasa sve više kupuje uvozne proizvode iz celog sveta.
Predstavnici kompanija zainteresovani za učešće na virtuelnom samitu, mogu da se do 15. januara registruju onlajn i dobiju sva dodatna obaveštenja o detaljima samita OVDE.
Alibaba Grupa, osnovana 1999. godine, a danas je najveća svetska kompanija za maloprodaju i e-trgovinu i jedna od vodećih Internet kompanija.
U 2020. godini kompanija je rangirana kao peta najveća kompanija za veštačku inteligenciju i jedna od najvećih investicionih korporacija na svetu.
Alabiba Grupa je lider u elektronskoj trgovini i u vlasništvu ima veliki broj kompanija od kojih su najpoznatije Alibaba, AliExpress, AliPay, Taobao, Tmall, a širi se i na medijsku industriju.