Video striming servis Netfliks (Netflix) je prošlu godinu završio sa više od 200 miliona pretplatnika i, kako su naveli u svojim finansijskim izveštajima, po prvi put su u stanju da generišu više gotovine nego što im je potrebno. Rukovodstvo firme je saopštilo da više neće morati da pozajmljuju novac za podsticanje svog rasta, piše Vol strit žurnal.
Netfliksov kontinuirani rast pretplatnika dolazi usred pojačane konkurencije novih video servisa, uključujući Disney+, Apple TV, kao i HBO Max, koje nisu postojale pre malo više od godinu dana.
Iako je većina televizijskih mreža i dalje bez sopstvenog originalnog sadržaja, zbog prekida proizvodnje usled pandemije COVID-19, dobro opskrbljeni arsenal sadržaja Netfliksa podigao ga je na nove visine tokom korona-krize.
Netfliks je stekao rekordnih 37 miliona pretplatnika u 2020. godini i imao je ukupno 203,7 miliona korisnika kada se godina završila, što je više nego dvostruko u dnosu na period pre tri godine.
I dok COVID-19 nastavlja da negativno utiče na filmske i televizijske produkcije, Netfliks trenutno ima više od 500 naslova u postprodukciji ili spremnih za lansiranje na platformi, saopštila je kompanija.
Prema filmskom programu kompanije, očekuje se novi naslov svake nedelje tokom 2021. godine.
Netfliks svoj sadržaj stvara znatno ranije pre emitovanja ili ostalih kablovskih kanala, što je omogućilo kompaniji da bude bolje pripremljena da ponudi nove sadržaje kada je zavladala pandemija, nešto što drugi striming servisi u razvoju nisu bili u stanju da urade.