OpenAI će svoju veštačku inteligenciju obučavati Reddit-ovim podacima
Izvršni direktor OpenAI, ima 8,7 odsto udela u Redditu, što ga čini trećim najvećim pojedinačnim akcionarom.
Većina američkih restorana investirala je ili planira da investira u tehnologiju automatizacije kuhinje u budućnosti, pokazuje novo istraživanje kompanije za plaćanja Skver (Square). Kompanija je objavila izveštaje „Budućnos...
Većina američkih restorana investirala je ili planira da investira u tehnologiju automatizacije kuhinje u budućnosti, pokazuje novo istraživanje kompanije za plaćanja Skver (Square).
Kompanija je objavila izveštaje „Budućnost maloprodaje“ i „Budućnost restorana“ kako bi ponudila pregled u šta preduzeća ulažu sa tehnološkog stanovišta i kako se procesi i operacije menjaju.
Najznačajnije među tim podacima je da je čak 91 odsto ispitanih restorana reklo da će primeniti neku vrstu tehnologije automatizacije u svojim kuhinjama, već tokom ove godine.
„Da bi se iskoristile mogućnosti kao što su višestruki tokovi prihoda i kreativno iskustvo ručavanja, kuhinje treba unaprediti“, napominje se u izveštaju.
Pandemija je znatno ubrzala usvajanje alternativnih formata poslovanja u restoranima, gde su dostava i hrana „za poneti“ postali najdominantniji izvori prihoda.
Prema istraživanju, prosečni ugostitelj očekuje da će 62 odsto poslovnog prihoda u 2021. godini dolaziti od dostave i hrane „za poneti“, a 18 odsto vlasnika i menadžera restorana očekuje da će u potpunosti zavisiti od ovih formata naredne godine.
Brus Bel, šef za restorane u Skveru navodi u izveštaju da je novi model gde restorani rade sa odvojenom kuhinjom sve rasprostranjeniji. Jedna kuhinja doprema hranu na različita prodajna mesta.
„Kuhinja se nalazi u središtu, a restorani dobijaju raznovrsnije izvore prihoda. Jedan način može biti klasično ručavanje u lokalu, zatim dostava, preuzimanje hrane i tako dalje. Kuhinja zbog toga mora biti što efikasnija“, rekao je Bel.
„Restoranska industrija shvata da više ne može odlagati usvajanje tehnologije i racionalizaciju poslovanja, jer se konkurencija menja. Restorani više nisu samo otvoreni za promene, već u njih ulažu velika sredstva“, dodao je Bel.
Programi lojalnosti, digitalni meniji, interna dostava i digitalno naručivanje i plaćanja su tehnologije koje će se razvijati u budućnosti.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Izvršni direktor OpenAI, ima 8,7 odsto udela u Redditu, što ga čini trećim najvećim pojedinačnim akcionarom.
U kripto svetu, veliki igrači često oblikuju tržište velikim investicijama i aktivnostima u dnevnom trgovanja. Njihov veliki ulazak na tržište može izazvati značajne promene u cenama kriptovaluta, često priv...
Koalicija za slobodu medija izrazila je solidarnost sa medijskim i civilnim sektorom u Republici Srpskoj i pozvala je Vladu RS da povuče Predlog Zakona o posebnom registru i javnosti rada neprofitnih organiz...
Veštačka inteligencija pogađa globalno tržište rada „kao cunami“, ocenila je izvršna direktorka Međunarodnog monetarnog fonda Kristalina Georgijeva, javlja Reuters. AI će verovatno uticati na 60 odsto svih...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE