Vesti iz sveta

02.03.2021. 09:54

Square istraživanje

Autor: Nova Ekonomija

Preko 90 odsto restorana u Americi radi na automatizciji kuhinja

Većina američkih restorana investirala je ili planira da investira u tehnologiju automatizacije kuhinje u budućnosti, pokazuje novo istraživanje kompanije za plaćanja Skver (Square). Kompanija je objavila izveštaje „Budućnos...

Foto: Pixabay

Većina američkih restorana investirala je ili planira da investira u tehnologiju automatizacije kuhinje u budućnosti, pokazuje novo istraživanje kompanije za plaćanja Skver (Square).

Kompanija je objavila izveštaje „Budućnost maloprodaje“ i „Budućnost restorana“ kako bi ponudila pregled u šta preduzeća ulažu sa tehnološkog stanovišta i kako se procesi i operacije menjaju.

Najznačajnije među tim podacima je da je čak 91 odsto ispitanih restorana reklo da će primeniti neku vrstu tehnologije automatizacije u svojim kuhinjama, već tokom ove godine.

„Da bi se iskoristile mogućnosti kao što su višestruki tokovi prihoda i kreativno iskustvo ručavanja, kuhinje treba unaprediti“, napominje se u izveštaju.

Pandemija je znatno ubrzala usvajanje alternativnih formata poslovanja u restoranima, gde su dostava i hrana „za poneti“ postali najdominantniji izvori prihoda.

Prema istraživanju, prosečni ugostitelj očekuje da će 62 odsto poslovnog prihoda u 2021. godini dolaziti od dostave i hrane „za poneti“, a 18 odsto vlasnika i menadžera restorana očekuje da će u potpunosti zavisiti od ovih formata naredne godine.

Brus Bel, šef za restorane u Skveru navodi u izveštaju da je novi model gde restorani rade sa odvojenom kuhinjom sve rasprostranjeniji. Jedna kuhinja doprema hranu na različita prodajna mesta.

„Kuhinja se nalazi u središtu, a restorani dobijaju raznovrsnije izvore prihoda. Jedan način može biti klasično ručavanje u lokalu, zatim dostava, preuzimanje hrane i tako dalje. Kuhinja zbog toga mora biti što efikasnija“, rekao je Bel.

 „Restoranska industrija shvata da više ne može odlagati usvajanje tehnologije i racionalizaciju poslovanja, jer se konkurencija menja. Restorani više nisu samo otvoreni za promene, već u njih ulažu velika sredstva“, dodao je Bel.

Programi lojalnosti, digitalni meniji, interna dostava i digitalno naručivanje i plaćanja su tehnologije koje će se razvijati u budućnosti.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.