Marketinška kompanija Action Global Communications saopštila je da je pokrenula brend Action Travel, koji je zamišljen kao pomoć brendovima iz oblasti putovanja. Pomoć se odnosi na saniranje posledica koje su nastale tokom aktuelne pandemije, kada je industriji putovanja potrebno prilagođavanje.
Action Travel, koji je dostupan putem sledećeg linka, klijentima će nuditi usluge zastupanja, trade marketinga, press marketinga, consumer marketinga i MICE (sastanaka, podsticajnih putovanja, konferencija i događaja).
To, prema rečima organizatora, uključuje digitalne usluge, društvene mreže i produkciju, kao i podršku digitalnog tima.
Objašnjavaju da proširuju svoju aktivnost na polju putovanja i pojačavaju ponudu pokretanjem ogranka Action Travel, čije je sedište u Moskvi, glavnom gradu Rusije.
Njihov tim eksperata nudiće na raznim tržištima stratešku komunikaciju za industriju putovanja, koja je tokom pandemije bila izložena radiklanim promenama.
„To je neizbežno dovelo do značajnih promena u potrebama klijenata, ubrzavajući potrebu za još targetiranijim, sofisticiranijim i savremenijim marketinškim strategijama i uslugama“, kaže direktorka kancelarije Action Rusija Lina Šurkevič.
Odluka da sedište Action Travel bude u Moskvi doneta je, kako kažu, na osnovu povećanog interesovanja ruskih turista za globalna putovanja i turizam.
Agencija trenutno pruža usluge kompanijama Vietnam Airlines i Etihad Airways, Uprava za turizam Monaka, Visit Dubai, Turistička organizacija Singapura i Kanika hoteli i rezorti, dok im je klijent punih 48 godina bio British Airways.
EU NA KORAK OD UVOĐENJA KOVID SERTIFIKATA ZA PUTOVANJAStručnjaci, kako objašnjavaju, koriste bliske poslovne veze sa međunarodnim putničkim agencijama i asocijacijama tur operatora, kao i pristup velikom broju influensera.
„Kontinuirano diverzifikujemo ponudu i prihvatamo promene“, rekao je generalni direktor Action Global Communications Kris Hristodulu.
On podseća da su industrija putovanja i turizam morali da naprave značajnu promenu u poslednjih godinu dana i izrazio je nadu da će se nakon pandemije turistička industrija vratiti snažinija, nego što je bila ranije.
„Većina nas smo doživotni putnici kojima putovanja zaista nedostaju. Neki to nazivaju novim terminom ‘osvetničko putovanje’, a mi želimo da pomognemo našim klijentima da budu spremni za to“, napomenuo je Hristodulu.
Action Global Communications ima 14 kancelarija širom centralne, istočne Evrope, Bliskog Istoka, Severne Afrike, Rusije, kao i Zajednice nezavisnih država (ZND), zemalja naslednika Sovjetskog Saveza (SSSR).