Vesti iz zemlje

08.07.2021. 15:31

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Inovacioni fond UNICEF-a finansira startape sa po 100.000 dolara

UNICEF-ov Inovacioni fond namerava da investira do 100.000 dolara po kompaniji u vidu sredstava za rano finansiranje profitnih tehnoloških startap kompanija koje imaju potencijal da doprinesu čovečanstvu, navodi se na sajtu UNICEF-a. Tra...

Pixabay

UNICEF-ov Inovacioni fond namerava da investira do 100.000 dolara po kompaniji u vidu sredstava za rano finansiranje profitnih tehnoloških startap kompanija koje imaju potencijal da doprinesu čovečanstvu, navodi se na sajtu UNICEF-a.

Traže se kompanije koje koriste mašinsko učenje (ML), veštačku inteligenciju (AI), ili nauku o podacima (DS) u izradi softverskih rešenja.

Pored toga potrebno je da su kompanije registrovane u jednoj od zemalja uključenih u UNICEF-ove programe, i poseduju funkcionalni prototip sa otvorenim kodom, ili su voljni da otvore pristup kodu, koji daje obećavajuće rezultate. 

Inovacioni fond, kako se navodi, naročito traga za rešenjima koja se bave izazovima kako bi se ubrzali rezultati za decu, optimizovana za okruženja oskudnih resursa (slaba povezanost na internet, mobilni pristup), fokusirana na smanjenje, a ne na uvećanje nejednakosti, mogu da se sprovode na većem broju jezika, uključujući i manje jezike.  

Inovacioni fond uspostavljen da bi se finansirale tehnologije u povoju sa otvorenim kodom, koje mogu pomoći deci, navodi se na sajtu.

Osnovna motivacija Inovacionog fonda je da pronađe „skupove“ ili portfolija inicijativa koje se bave najmodernijim tehnologijama, tako da UNICEF može da učestvuje na njihovom tržištu, obavesti se o ovim tehnologijama i pomogne da one doprinesu boljem životu za decu. 

„Ulažemo u rešenja u okviru industrija čija je vrednost oko 100 milijardi dolara, kada su u pitanju najmodernije granične tehnologije: blokčejn, virtuelna i augmentovana stvarnost, mašinsko učenje i veštačka inteligencija“, navodi se na sajtu Unicefa.

UNICEF navodi da skoro četiri milijarde ljudi, od kojih su 29 odsto starosti od 18 do 24 godine, nije povezano na internet, pa samim tim nemaju pristup digitalnim proizvodima koji bi mogli da im dramatično unaprede život. 

„Pandemija koronavirusa posebno je naglasila ovaj digitalni jaz u zemljama, kao i između različitih zemalja i regiona, čime se dostupnost digitalnih platformi i usluga nametnula kao ključni prioritet“, navode iz UNICEF-a.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.