Srbija

09.08.2021. 00:04

Katarina Baletić

Autor: Nova Ekonomija

I Turistička organizacija Srbije će imati svoje influensere

Ko bi najbolje reklamirao Kopaonik, Kalemegdan ili Drinu?...

Foto: MaxPixel

Srbija

09.08.2021. 00:04

Turistička organizacija Srbije je raspisala javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije.

Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.

Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera.

Jutjuberi i influenseri: Priznaju ih tinejdžeri i država, ali samo kad treba da se plati porez

„Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše.

Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 ifluensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.

Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće vršiti promociju nekog drugog brenda u okviru sadžaja koji kreira za potrebe naručioca.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.