2021

12.10.2021. 14:43

Imlek

Autor: Nova Ekonomija

Podrška Imleka Bogosloviji u Nišu

Imlek

2021

12.10.2021. 14:43

  Kompanija Imlek odazvala se danas pozivu Njegovog Preosveštenstva Episkopa niškog g. Arsenija da pruži podršku Bogosloviji Svetog Kirila i Metodija u Nišu i u skladu sa svojom misijom društveno odgovornog poslovanja, uputila je donaciju svojih proizvoda ovoj ustanovi. 

Bogoslovija Svetog Kirila i Metodija u Nišu ima svoje korene u drevnoj Bogosloviji koja je osnovana davne 1871. godine u Prizrenu, kao prva Bogoslovsko-učiteljska škola za srpske učitelje i sveštenike u Staroj Srbiji. Posle bombardovanja naše zemlje 1999. godine, zajedno sa velikim delom našega naroda sa Kosova i Metohije, Bogoslovija je bila prinuđena da napusti svoje istorijsko sedište i da svoje utočište pronađe u Nišu. Sada smeštena na Delijskom visu u Nišu, ova prosvetna ustanova Srpske Pravoslavne Crkve internatskog tipa, koja je kroz istoriju iznedrila neke od najznamenitijih srpskih patrijaraha, episkopa i sveštenika, poput Patrijaraha Gavrila, Varnave i Irineja, i danas obrazuje i vaspitava buduće sveštenike. Na adresu ove značajne prosvetne institucije kompanija Imlek je uputila veće količine mleka i drugih mlečnih proizvoda koji služe za pripremu obroka za učenike škole, kojih trenutno ima više od pedeset. 

Njegovo Preosteštenstvo gospodin Arsenije 2017. godine je uveden u tron Episkopa niških kao dotadašnji vikarni arhijerej Njegove Svetosti Partrijarha srpskog Irineja, a kompaniju Imlek pozvao je da pokaže svoj društveno odgovorni karakter i pruži svoj doprinos boravku i obrazovanju mladih duhovnika u internatu.

„Veliki i odgovorni posao koji nam je naša sveta Crkva poverila, u današnje vreme, ne možemo obavljati bez pomoći dobrih i humanih ljudi, društveno odgovornih kompanija ili pojedinaca. Blagodarimo kompaniji Imlek na ovoj, za naše učenike, značajnoj donaciji u mleku i mlečnim proizvodima. Ova pomoć našoj Bogosloviji  pokazuje da kompanija Imlek svoj način poslovanja zasniva na pravim, tradicionalnim vrednostima, koje dobrobit bližnjeg uvek stavljaju ispred ličnog profita i, kao takva, može da posluži kao dobar primer, model i podsticaj mnogim kompanijama i firmama. Zahvalni smo im jer pomažući nam u stvaranju optimalnih uslova za život i rad naših učenika, direktno pomažu budućnost naše Crkve koju i čine naši učenici. Ljubav i briga o potrebama bližnjih je srž našeg hrišćanskog života. Siguran sam da će ovaj pozitivan primer Kompanije Imlek biti značajna lekcija i za naše učenike, da i oni, u svoje vreme, umeju da prepoznaju potrebe ljudi i da na njih odgovore u skladu s jevanđelskim načelima.“ – dodao je niški Episkop g. Arsenije.

Od samog osnivanja, u fokusu Imlekovog poslovanja jesu mladi i đaci, te je, u skladu sa tim, kompanija uvek spremna da pruži dodatnu potporu i pomoć.

„Pored odgovornosti da se na tržište isporuče samo kvalitetni, zdravi i bezbedni proizvodi, Imlek veliki značaj pridaje i projektima odgovornog društvenog ponašanja. Opredeljenje kompanije je da pomaže zajednici, a naročito mladima, te je poziv Vladike niškog g. Arsenija bio prilika da iznova potvrdimo svoju misiju i napravimo još jedan plemeniti gest. Zadovoljstvo je učestvovati u projektima humanog karaktera koji akcenat stavljaju na omladinu. Negujući tradiciju i tradicionalne vrednosti i ukazujući pomoć kad god smo u prilici, kao regionalni lider u ovoj industriji, nastojimo da podstaknemo i druge kompanije na društveno odgovoran angažman i humanost koja ovo društvo čini lepšim i boljim“, kazala je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativih poslova kompanije Imlek.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.