Među brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama, Strauss Adriatic istakla se kao kompanija koja pruža kvalitetne i napredne programe razvoja talenata na svim nivoima. Prepoznata na tržištu zbog svog ulaganja u ovaj segment, zasluženo je dobitnica specijalne nagrade za Posvećenost i rezultate u razvoju talenata. Ovu nagradu, osmu godinu zaredom, dodeljuje Stanton Chase, jedna od najpoznatijih međunarodnih kompanija za Executive Search, koja posluje i u Beogradu.
Strauss Adriatic
Prestižno priznanje, u ime kompanije, primila je Ivana Canić, HR direktorka, koja godinama svoje vredno iskustvo gradi sa strašću i posvećenošću u Strauss Adriatic-u, gde se neguje fokus na ljudski faktor i razvoj zaposlenih, koji su oslonac i jedan od najvrednijih elemenata kompanije. Strauss Adriatic kontinuirano ulaže u svoje kadrove, podržavajući kvalitetne uslove za rad, mogućnosti za razvoj, podršku u zdravlju, otvorenost i transparentnost, inkluziju u CSR aktivnostima od značaja, pružajući svakodnevnu edukaciju, ulažući u različite programe i multidisciplinarni pristup zaposlenima.
Uručivanje nagrade Ivani Canić, HR direktorki kompanije Strauss Adriatic
Inicijative od velike vrednosti, koje se ističu u HR segmentu, a koje je kompanija započela, razvila i koje traju i ove godine, su:
• INTERNI PROGRAM MARKETINGA I PRODAJE – platforma koja je olakšala deljenje znanja u vreme pandemije kada nije bilo okupljanja ni treninga. Ovaj interni program traje i dalje, jednom dvomesečno i omogućava obradu tema poput trendova na tržištu, retail trendova, e-commerca, liderstva, javnog nastupa i drugih profesionalnih tema od značaja.
• INTERNI PROGRAM “NAPREDNI EXCEL” – edukaciju pružaju tri interna trenera koji su eksperti za Napredni Excell program.
• PROGRAM “ZNAKOVI PORED PUTA U DVA MINUTA” – dinamično osmišljena edukacija zaposlenih koja svima stiže dvonedeljno, kroz kratke sadržaje od nekoliko minuta i obuhvata razne teme poput poslovnih i komunikacionih veština, rešavanja konflikata, razvoja mindset-a…
• PLATFORMA ZA PODRŠKU MENTALNOG ZDRAVLJA – veoma važna tema mentalnog zdravlja podržana je programom koji je dostupan svim zaposlenima i nudi edukativne sadržaje, telefonsku stručnu, psihološku podršku i sesije za sve one koji imaju potrebu za tim. Ovim poduhvatom zaposleni su osnaženi i ohrabreni da se više otvore, posvete svom mentalnom zdravlju, podele svoje probleme i unaprede kvalitet života uz stručnu pomoć.
• DIGITALNI KANAL NEDELJNOG MERENJA PULSA ZAPOSLENIH – kanal za podršku zaposleni mogu koristiti da izraze svoje raspoloženje, potrebe, probleme, ali i da pohvale jedni druge, negujući motivaciju.
• POSADI SVOJ HLAD – CSR aktivnost sadnje stabala uključuje anagažovanje zaposlenih, budi svest o značaju ekologije i doprinosu koji svaki pojedinac može dati za svoju okolinu.
To su neke od najznačajnijih inicijativa na kojima kompanija vredno radi zajedno sa zaposlenima, a pored njih tu su i Letnji program prakse, Leadership program, Radni odnosi za lidere, Prodajne veštine za sve nove ljude u prodaji, Sistematski pregledi za sve zaposlene 2020. godine, Super žene Strausss-a 2020. godine, Vitaminut – voćni dan svakog 1. u mesecu.
Ono što kompaniju Strauss Adriatic čini posebnom, zbog čega se takođe ističe na tržištu i prepoznata je kao kandidat za nagradu, upravo je Lean Six Sigma filozofija poslovanja. Ta filozofija se odnosi na mindset orijentisan ka kontinuiranom poboljšanju kroz primenu raznih alata i koncepata. Ovaj model razmišljanja i rada je prava ideologija, koja vodi procese, zaposlene i čitave organizacije ka unapređenju i razvoju. Kultura kontinuiranih unapređenja je implementirana u samu strategiju naše kompanije i predstavlja njen neraskidivi deo. Kao veoma značajna faza u implementaciji ovog kompleksnog modela je takozvani zeleni pojas – “GREEN BELT”, koji je istakao kompaniju Strauss Adriatic na mapi kandidata za nagradu za Posvećenost i rezultate u razvoju talenata. Oslikavajući inicijativu, trud i posvećenost u intersektorskoj saradnji i sistemskom radu na projektima, “Green Belt” program je odličan primer, koji je doprineo razvoju zaposlenih koji su kolektivno učestvovali i samim tim doprineli zasluženoj nagradi.
„GREEN BELT“ tim Strauss Adriatic-a
Ova godina obeležena je brojnim inicijativama i razvojnim aktivnostima, koje se nastavljaju i u 2022. godini, poput Programa mentalnog zdravlja za zaposlene, Digitalne platforme za unapređenje zadovoljstva zaposlenih, Internog programa Marketinga i Prodaje i drugih. Kompanija nastavlja kreiranje novih programa od velikog značaja pa tako od januara sledeće godine HR sektor pokreće još jedan interni program koji se tiče liderstva i podrazumeva nastavak ulaganja u razvoj ljudskog kadra, povezanosti HR-a i zaposlenih, motivacije i napretka na nivou kompanije.
Kompanija Strauss Adriatic razvoj svojih internih talenata vidi i ceni kao neraskidivi deo ulaganja u lokalnu zajednicu. Kao pravi primer dobre prakse konstantnog ulaganja u svoje zaposlene, nastavlja posvećeno da kreira i daje prostor za dodatno usavršavanje i učenje putem naprednih i nesvakidašnjih poslovnih programa koji će ljudskom faktoru omogućiti da svoje veštine preciznije razvija, doprinoseći kompaniji u kojoj rade.