Kompanija DIS trenutno ne pregovara ni sa jednim strateškim partnerom, a ni kupcem za prodaju svog maloprodajnog lanca, kazao je za Novu ekonomiju Ivan Šuleić, generalni direktor ovog porodičnog domaćeg trgovinskog lanca koji je prošle godine obeležio 30 godina poslovanja.
Prethodno je Seelegal, regionalni portal za korporativno pravo koji okuplja poznate advokatske kancelarije iz 12 zemalja, objavio da se ovaj trgovinski lanas prodaje.
„Svaka kompanija je uvek na prodaju za dobrog kupca, i to je dobro za svakog ko ima veze sa tom kompanijom. Svako ko kupuje neku kompaniju ima za cilj da je razvije“, rekao je Šuleić.
DIS je osnovan 1991. u Krnjevu. Prema podacima sa sajta, DIS u svojoj mreži ima 39 marketa i 170 franšiznih partnera sa razrađenom distribucijom.
Onlajn trgovina porasla 16 odsto, u Srbiji se duplirala
100 evra za početak online prodavnice