TikTok uvodi mogućnost za korisnike da postavljaju video zapise u trajanju do deset minuta, potvrdila je ova kompanija za TechCrunch. TikTok je saopštio da će opcija snimanja dužih video zapisa u aplikaciji biti dostupna globalnim korisnicima tokom narednih nedelja o čemu će biti obavešteni kada prime ažuriranje.
„Uvek razmišljamo o novim načinima da unesemo vrednost našoj zajednici i obogatimo TikTok iskustvo. Prošle godine smo uveli duže video zapise, dajući našoj zajednici više vremena za kreiranje i zabavu na TikTok-u“, rekao je portparol TikTok-a u izjavi.
Duži video snimci daće kreatorima više vremena i fleksibilnosti prilikom snimanja, omogućiće snimanje dužih recepata, tutorijala za ulepšavanje, obrazovnih sadržaja, komičnih skečevi i još mnogo toga, ocenjuju u kompaniji.
TikTokeri zarađuju više od direktora svetskih kompanija
U 2022. godini TikTok dostiže 755 miliona korisnikaPre nove dužine, autori su pozivali gledaoce da prate nastavke njihovih video zapisa. Iako ovo u u praksi funkcioniše, može biti frustrirajuće za korisnike što moraju da listaju kroz profil autora kako bi našti naredni video u nizu, dodaju u ByteDance-u, kompaniji koja je vlasnik aplikacije.
Današnja najava čini TikTok još većim konkurentom Jutjubu (YouTube), koji je 2021. godine ostvario prihod od reklama u iznosu od 28,8 milijardi dolara.
Jutjub je, međutim, bio dovoljno ugrožen zbog rasta TikToka pa je napravio sopstvenu opciju za kratke video snimke direktno u svojoj aplikaciji (YouTube Shorts).
Jutjub nije bila jedina društvena aplikacija koja je primetila rast popularnosti TikToka, pošto je Instagram lansirao svoju kopiju TikToka, Instagram Reels kada, je uveo nekoliko funkcija koje su slične onima na TikToku. Proširio je Reels na Facebook, a Snapchat i Pinterest su takođe pokrenuli video funkciju nalik TikToku.