Kompanija Warner Bros-Discovery obustavila je promovisanje nove onlajn video striming platforme CNN+, prenosi portal Axios. Rukovodstvo te kompanije kao razlog navodi to što nije zadovoljno dosadašnjim brojem pretplatnika koji je striming servis za vesti do sada prikupio.
CNN+ koji je pušten u rad krajem marta do sada je stekao oko 150.000 pretplatnika. Prvobitni plan CNN-a bio je da ta platforma postane profitabilna za četiri godine, nakon investicije od milijardu dolara.
Kako se dodaje, korisnici su očekivali da će na novoj platformi dobiti iste sadržaje kao i na ostalim CNN-ovim, ali to za sada nije moguće.
Emisije koje za sada imaju dobru gledanosti su one koje imitiraju TV programe uživo, poput Pet stvari sa Kejt Bolduan i Pouzdani dnevni izvori sa Brajanom Stelterom.
Kako se navodi, rukovodioce matične kompanije „frustrira“ što puštanje platforme u rad nije odloženo do spajanja CNN-a i CNN plusa, jer bi se na taj način bi lakše usmerili napori kompanije u skladu sa ciljevima koje su postavili.
„Pafini“ doveli Džonija Depa, zaposlili 100 kreativaca i dobili 200 miliona
Novogodišnji specijal o Hari Poteru bez autorke Dž.K. Rouling
Krnjača dobija filmski studio na mestu Trudbenik gradnjeRukovodioci Warner Bros-Discovery kako se dodaje eventualno će neki CNN+ sadržaj uvrstiti u CNN-ovu aplikaciju i učiniti ga besplatno dostupnim, sa oglasima.
Drugi i podržanim oglasima, prema jednom izvoru. Drugi CNN plus programi bi mogli da se nađu u okviru aplikacije HBO Max.
Prošle godine, CNN je imao približno milijardu dolara profita, od čega su veliki delo dugoročni ugovori TV sadržaja koji se emituju uživo.
Rukovodioci platforme CNN plus prvobitno su se nadali da će privući dva miliona pretplatnika tokom prve godine i između 15 i 18 miliona za četiri godine.
Potrošeno je oko 300 miliona dolara i otvorene su stotine radnih mesta za podršku njegovom servisu.
Warner Bros-Discovery inače je vlasnik televizijskih kanala CNN, HBO, Cartoon network, Discovery, filmskog studija Warner Bros.