Srbija

17.12.2015. 10:02

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

BIC postao sponzor Vaterpolo saveza Srbije

Srbija

17.12.2015. 10:02

Multinacionalna kompanija BIC, jedan od najpoznatijih svetskih proizvođača brijača, potpisala je ugovor o sponzorstvu sa Vaterpolo savezom Srbije (VSS) i postala zvanični sponzor  32. Evropskog prvenstva u vaterpolu koje se održava u Beogradu, u januaru 2016. godine.
 
Saradnja sa Vaterpolo savezom Srbije i podrška nacionalnom vaterpolo timu samo je jedan od načina na koji ova kompanija ove godine obeležava 40 godina postojanja prvog BIC brijača i čak 80 godina svog poslovanja širom sveta, kažu u toj kompaniji.
 
BIC kompanija će se tokom naredne godine odricati dela profita od prodaje BIC upaljača i brijača i taj novac prosleđivati VSS.  Od svakog prodatog specijalno dizajniranog upaljača sa našim vaterpolistima BIC donira 10 RSD Vaterpolo savezu, a 40 RSD od svakog prodatog pakovanja muških BIC FLEX 3 Comfort brijača.
 
„Beograd će sledećeg januara biti sportski centar Evrope jer se tada održava Evropsko prvenstvo u vaterpolu i sva velika imena ovog sporta iz sveta biće u srpskoj prestonici tada. Vaterpolo savez Srbije ima veliki i važan zadatak pred sobom i mi smo želeli da im budemo podrška“, izjavila je Marija Pasuljević, direktorka marketinga BIC CSE Europe,  povodom ove saradnje.
 
Dejan Savić, selektor vaterpolo reprezentacije, zahvalio se kompaniji BIC na podršci ističući da mu je drago da multinacionalne kompanije prepoznaju važnost pružanja podrške nacionalnim timovima zemalja u kojima posluju.
 
Kompanija BIC ove godine obeležava 40 godina postojanja svog prvog brijača, prepoznatljivog belo-narandžastog brijača koji je popularan i na našim prostorima. Ovaj brijač sa jednom oštricom lansiran je još 1975. godine i bio je prvi i jedini brijač te vrste, čije je sečivo bilo integrisano u telo brijača.
 
„BIC se već tada pozicionirao u sam vrh ovog segmenta kozmetičke industrije. Narednih godina, sve do danas, nastavili smo da razvijamo svoje proizvode i danas smo lideri u ovom delu tržišta. Sama činjenica da dnevno prodajemo po 12 miliona brijača širom sveta, govori u prilog tome“, dodala je Marija Pasuljević.
 
Ona je izrazila uverenje da će BIC podrška Vaterpolo savezu Srbije doprineti kvalitetu njihovog rada i poželela uspeh nacionalnom vaterpolo timu na predstojećem prvenstvu u Beogradu.
 
BIC je francuski brend, osnovan 1945. godine koji je poznat po tri kategorije proizvoda za svakodnevnu upotrebu: BIC pribor za pisanje, BIC brijači i BIC® upaljači. 
Čak 85 odsto BIC proizvoda izlazi iz fabrika koje su u vlasništvu BIC-a. U prethodnoj godini svakog dana širom sveta prodavano je 46 miliona BIC proizvoda! U sve tri kategorije proizvoda BIC je na 1. ili na 2. mestu po prodaji u svih 160 zemalja na čijim tržištima je prisutan, računajući Srbiju i zemlje našeg regiona.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.