Vesti iz izdanja

01.07.2020. 14:45

Autor: Nova Ekonomija

E-commerce doprinosi imidžu brenda

Kako da obezbedite budućnost svom biznisu?

Suočeni sa krizom usled pandemije COVID-19, mali i srednji biznisi koji ranije nisu imali svoju online prodavnicu, sada su zasigurno dobili povod da se pokrenu u tom smeru i da se odvaže na korak ka online prodaji. Imajući u vidu šta je to što im je najpotrebnije u ovom trenutku,  OTP banka je pripremila e-commerce rešenje koje pruža različite mogućnosti i olakšava poslovanje u ovim izazovnim vremenima. Partner ovog projekta je kompanija Mastercard, koja svojom ekspertizom i inovativnim rešenjima već godinama radi na popularizaciji ovih kanala prodaje. 

OTP e-commerce se sastoji od tri vrste usluge, spram faza u kojima se biznisi trenutno nalaze: 

oni koji već imaju webshop ali žele bolju uslugu

oni koji nemaju svoju online prodavnicu

i oni koji žele da naplaćuju kupcima online, ali im ne treba sajt.

Ponuda se odnosi na online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama MasterCard na sajtu malog ili velikog biznisa. Još veća prednost je to što je dostupna 24 časa dnevno, kako bi kupci iz celog sveta mogli da kupuju ono što im domaći preduzetnici nude, u skladu sa njihovom vremenskom zonom. Važno je znati da su troškovi formiranja i održavanja internet prodavnice u odnosu na klasično prodajno mesto niži i nema fiksnih troškova održavanja servisa, a banka obezbeđuje podršku tokom procesa uvođenja kao i pomoć pri integraciji sistema, ukoliko se pojavi potreba za tim. Po rečima stručnjaka, e-commerce se doživljava kao kanal koji doprinosi imidžu svakog brenda, pa tako i svoje korisnike pozicionira kao lidere u primeni savremenih tehnologija, u očima kupaca.

Garancija bezbednosti: ovde je reč o dodatnoj zaštiti za sve trgovce, zahvaljujući tome što je banka implementirala 3D Secure tehnologiju koja podrazumeva dodatne metode autentifikacije kupca, korisnika platne kartice (Mastercard SecureCode, Mastercard® Identity Check i Visa Secure). Time se trgovac štiti i obezbeđuje od eventualne zloupotrebe platne kartice na internet prodajnom mestu.

Za sve one preduzetnike kojima je ipak prvi korak kreiranje sajta, banka je u saradnji sa svojim partnerima Pim.rs, pokrenula akciju za brzo i lako kreiranje veb-stranice ili prodavnice, koja sa sobom nosi 50% popusta. Dodatno, nova Pay by Link opcija omogućava da trgovci svojim kupcima ponude onlajn plaćanje nezavisno od sajta i internet prodavnice, jer se sve odvija putem SMS poruke/mejla, odnosno putem linka koji kupcima šalju trgovci SMS porukom/mejlom.

OTP banka se pionirski posvetila digitalizaciji i inovacijama, predvodeći promene u svom poslovanju kako bi odgovorila na zahteve klijenata u digitalnom dobu. Sada su te promene potrebnije više nego ikad pre, jer zahvaljujući njima nastaju ovakvi projekti koji pospešuju poslovanje i pružaju budućnost.

Zajedno, stvaramo dalje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.