Među top trendovima u osiguranju nalaze se personalizovane polise prilagođene potrebama i rizicima svakog pojedinca ponaosob, i takozvane zelene polis koje prate firme i pojedince čiji način funkcionisanja podrazumeva očuvanje planete. Oba se u potpunosti uklapaju u životne trendove novog doba, koje sve više prihvataju i starije generacije
Kupovina sve više prestaje da bude „zadovoljstvo razgledanja kroz šetnju, i razgovor sa prodavcem“: današnje korisničko iskustvo meri se dostupnošću proizvoda i usluga preko aplikacija, i brzinom realizacije kupovine. I to nije model koji zahtevaju samo milenijalci i zumeri – generacije koje su se rodile početkom tehnološke revolucije ili tokom nje. Taj trend su, posebno u pandemijskoj godini, počele da prihvataju i starije generacije kojima se navike ozbiljno menjaju: kupovina sve više mora da bude brza, jednostavna i udobna. I ne samo to – ponuda mora da bude što više personalizovana, a sve veći akcenat stavlja se na društvenu odgovornost, prvenstveno na ekologiju.
Da li je i industrija osiguranja spremna da se uklopi u nove zahteve?
Sudeći po globalnim kretanjima, i tržište osiguranja u svetu doživljava transformaciju: nove tehnologije poput IoT (internet stvari), ML (mašinsko učenje), AI (veštačka inteligencija), nauke o podacima otvaraju nove mogućnosti za osiguravače, koje se procenjuju na milijarde dolara.
Takozvana zelena osiguranja u mnogim zemljama već su realnost, a u tom smeru krupnim koracima gaze i personalizovane polise koje se već nalaze na prvom mestu top-liste trendova u osiguranju prema analizi WNS, jedne od vodećih globalnih kompanija za upravljanje biznis procesima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs