BOS PO TRNJU
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Među top trendovima u osiguranju nalaze se personalizovane polise prilagođene potrebama i rizicima svakog pojedinca ponaosob, i takozvane zelene polis koje prate firme i pojedince čiji način funkcionisanja podrazumeva očuvanje planete. Oba se u potpunosti uklapaju u životne trendove novog doba, koje sve više prihvataju i starije generacije
Kupovina sve više prestaje da bude „zadovoljstvo razgledanja kroz šetnju, i razgovor sa prodavcem“: današnje korisničko iskustvo meri se dostupnošću proizvoda i usluga preko aplikacija, i brzinom realizacije kupovine. I to nije model koji zahtevaju samo milenijalci i zumeri – generacije koje su se rodile početkom tehnološke revolucije ili tokom nje. Taj trend su, posebno u pandemijskoj godini, počele da prihvataju i starije generacije kojima se navike ozbiljno menjaju: kupovina sve više mora da bude brza, jednostavna i udobna. I ne samo to – ponuda mora da bude što više personalizovana, a sve veći akcenat stavlja se na društvenu odgovornost, prvenstveno na ekologiju.
Da li je i industrija osiguranja spremna da se uklopi u nove zahteve?
Sudeći po globalnim kretanjima, i tržište osiguranja u svetu doživljava transformaciju: nove tehnologije poput IoT (internet stvari), ML (mašinsko učenje), AI (veštačka inteligencija), nauke o podacima otvaraju nove mogućnosti za osiguravače, koje se procenjuju na milijarde dolara.
Takozvana zelena osiguranja u mnogim zemljama već su realnost, a u tom smeru krupnim koracima gaze i personalizovane polise koje se već nalaze na prvom mestu top-liste trendova u osiguranju prema analizi WNS, jedne od vodećih globalnih kompanija za upravljanje biznis procesima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Prosečna marža u trgovinama na malo u Srbiji kreće se od oko 21-22 odsto do 31-32 odsto, ali je manja od one u Evropi. Maloprodaja nije kriva za visok rast cena u srpskim prodavnicama, a profiti trgovinskih ...
U proizvodnju struje u narednim decenijama moraće da se investira više desetina milijardi evra, jer Srbija više ne može dugoročno da se oslanja na nasleđene kapacitete iz socijalizma, sa izuzetkom hidrocentr...
Srbija mora da uskladi svoju unutrašnju i spoljnu politiku, odnosno da demokratski odluči o svom usmerenju ka velikim silama, glavna je poruka okruglog stola pod nazivom „Srbija između Istoka i Zapada“. Pone...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE