BOS PO TRNJU
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Imlek kao regionalni lider na tržištu mleka i mlečnih proizvoda uživa ugled jedne od najangažovanijih kompanija kada je reč o društveno odgovornom načinu poslovanja. Pored isporučivanja najkvalitetnijih mlečnih proizvoda, u fokusu kompanije su i projekti koji pomažu razvoj zajednice i utiču na dobrobit razli-čitih ugroženih kategorija.
Strateški opredeljena da podržava ugrožene članove društva, kompanija Imlek kroz svoje društveno odgo-vorne aktivnosti promoviše razvoj lokalne zajednice, očuvanje životne sredine, tradiciju i porodične vred-nosti.
Protekle dve godine koje je obeležila pandemija virusa kovid-19, svedoci smo nove realnosti koja je pred sve nas postavila različite izazove. U jeku pandemije, kompanija Imlek je pokazala visok stepen društvene solidarnosti, i nastavila da sprovodi odgovorne projekte, kako na internom, tako i na eksternom nivou.
Na poziv Vlade Republike Srbije kompanija Imlek je obezbedila neophodna sredstva za nabavku sedam respiratora potrebnih za lečenje pacijenata sa teškom kliničkom slikom, koji su raspoređeni u zdravstvene centre širom Srbije. Pacijentima i osoblju u najvećim medicinskim ustanovama donirano je više desetina tona mleka, kao i Banci hrane, koja je robu distribuirala narodnim kuhinjama i udruženjima koja zbrinjavaju socijalno ugrožene građane.
Pored donacija Banci hrane, Imlek je obezbedio dezinfekciona sredstva, beskontaktne toplomere i zaštitne maske štićenicima Prihvatilišta za decu Beograda. Takođe, obradovao ih je omiljenim proizvodima brenda Moja Kravica i time dodatno učvrstio kontinuiranu saradnju sa Prihvatilištem za decu i Sekretarijatom za socijalnu zaštitu.
Tokom 2021. godine, kompanija nastavlja da daje svoj doprinos društvu i pokazuje zahvalnost za kontinui-rano poverenje koje joj zajednica pruža. Imlek je u sklopu svog društveno odgovornog poslovanja donaci-jama svojih proizvoda obradovao domove za decu bez roditeljskog staranja, decu sa smetnjama u razvoju, kao i domove za stara lica i javne kuhinje širom naše zemlje. Samo neke od institucija sa kojima tradicional-no sarađuje na svom putu humanosti su Svratište za decu ulice u Beogradu, Prihvatilište za decu Beograda, Dom za nezbrinutu decu „Duško Radović“ u Nišu, SOS Dečije selo u Sremskoj Kamenici, Dom za decu ometenu u razvoju „Kolevka“ u Subotici, Svratište za decu i mlade u Novom Sadu i drugi. Takođe, kom-panija veliku pažnju poklanja i osnovnim školama i vrtićima širom Srbije, koje više puta godišnje obraduje donacijama mleka i mlečnih proizvoda. Mališanima vrtića „Venčić“ na Savskom vencu, u kojem borave deca sa smetnjama u razvoju, Imlek je po preporuci i uz podršku institucija donirao novi i savremeni inven-tar sa spravama za igru i razvoj motorike.
Na internom nivou, u udarnom talasu pandemije, kompanija je odgovorno postupila i prema svojim zapo-slenima i prema očekivanjima tržišta. Zaposlenima u proizvodnim pogonima obezbeđena je sva neophodna zaštitna oprema za rad po smenama kako bi se snabdevanje mlečnim proizvodima nastavilo i u momentima krize, dok je ostalima omogućen rad od kuće u cilju zaštite zdravlja čitave zajednice. U saradnji sa Institu-tom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“ i uz podršku Privredne komore Srbije, odmah na početku kolektivne imunizacije u Srbiji, Imlek je organizovao vakcinalne punktove na svojoj najvećoj pro-izvodnoj lokaciji u Padinskoj skeli. Kompanija je tom prilikom uputila poziv za vakcinaciju svim kooperan-tima kompanije, kako bi pre svega sačuvali svoje zdravlje, a zatim i kako bi osigurali bezbedan proces pro-izvodnje mleka koji je izrazito osetljiv.
Kao kompanija čije je strateško opredeljenje društveno odgovorno poslovanje, s fokusom na socijalno ugrožene grupe društva, Imlek se kontinuirano zalaže za kvalitetniji i bolji život sugrađana, o čemu svedoče brojne sprovedene akcije. Društvena solidarnost i odgovornost ostaju jedan od imperativa poslovanja kom-panije, kao srdačni odgovor na poverenje koje joj potrošači u kontinuitetu pružaju skoro sedam decenija.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Prosečna marža u trgovinama na malo u Srbiji kreće se od oko 21-22 odsto do 31-32 odsto, ali je manja od one u Evropi. Maloprodaja nije kriva za visok rast cena u srpskim prodavnicama, a profiti trgovinskih ...
U proizvodnju struje u narednim decenijama moraće da se investira više desetina milijardi evra, jer Srbija više ne može dugoročno da se oslanja na nasleđene kapacitete iz socijalizma, sa izuzetkom hidrocentr...
Srbija mora da uskladi svoju unutrašnju i spoljnu politiku, odnosno da demokratski odluči o svom usmerenju ka velikim silama, glavna je poruka okruglog stola pod nazivom „Srbija između Istoka i Zapada“. Pone...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE