Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
U trenutku pisanja ovog teksta, predizborna kampanja ulazi u sam finiš. Politika je odavno došla na društvene mreže a, s obzirom na to da pratimo trendove i vesti sa mreža, da vidimo kako su ih iskoristili političari.
Pre svega, kako je potencijal u pronalaženju novih glasača, takozvanih apstinenata, iskoristila najpre opozicija. Vlast godinama obilato koristi televizije s nacionalnom pokrivenošću i ima mnogo više resursa neophodnih u kampanji.
TikTok je najbrže rastuća društvena mreža na svetu i mesecima je u samom vrhu po broju instalacija. Poznato je, a i pisali smo već o tome, da se tamo nalazi uglavnom mlađa populacija. Za razliku od Fejsbuka, Instagrama, Tvitera, gde je društvo poprilično raznoliko, na TikToku su (uglavnom) mladi i po nepisanom pravilu – apstinenti. Način izražavanja je isključivo kroz video, od nekoliko sekundi do čak 10 minuta.
Naime, ova kineska društvena mreža najavila je krajem februara ove godine da produžava trajanje jednog videa na rekordnih 10 minuta. To je sasvim dovoljno vremena da se čovek iskaže. Dakle, prečica za dolazak do mladih glasača za kojima žude skoro sve izborne liste.
ŠTA NA TIKTOK-U NAJBOLJE PROLAZI?
Recept za kako napraviti viralan video za TikTok ne postoji. Ipak, postoje neke „fore” koje mogu da utiču na popularnost videa. Recimo, još uvek se bolje kotiraju kratki videi. Viralne koreografije praćene uz jednu te istu pesmu, naravno od svega nekoliko sekundi, gledaju se i lajkuju na ovoj društvenoj mreži. Propratni tekst je poželjan ukoliko na brzinu morate da objasnite poentu videa. Oštri „rezovi” prave se jednostavno pomoću TikTok alata, a pružaju dinamiku sadržaja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE