Srbija

02.08.2022. 14:14

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Mobi banka ima tehničke probleme, klijenti nemaju razloga za brigu, tvrdi NBS

Nova ekonomija, Paola Felix Meza

Srbija

02.08.2022. 14:14

Narodna banka Srbije je u stalnoj komunikaciji sa predstavnicima Mobi banke, koja intenzivno radi na rešavanju problema sa pružanjem usluga. Klijenti Mobi banke nemaju razloga za brigu, imajući u vidu da Mobi banka posluje stabilno, a da su navedeni problemi tehničke prirode koji će u najkraćem roku biti otklonjeni, kazali su u NBS za Novu ekonomiju povodom problema koje ima Mobi banka.

Podsećamo, juče i danas klijenti ovog provajdera mobilnih finansijskih usluga ne mogu da pristupe aplikaciji mobi banka online, niti da podignu novac sa bankomata. 

NBS navodi da usled tehničkih problema kod  Mobi banke je 1.8.2022. godine zabeležen otežan pristup pojedinim uslugama koje su uticale na rad bankomata i na rad mobilne aplikacije, a navedeni problemi su delimično nastavljeni i 2.8.2022. godine. 

 Svaki korisnik usluga banke koji eventualno pretrpi bilo kakve materijalne posledice usled ove situacije može da se obrati prigovorom banci, a nakon toga i pritužbom Narodnoj banci Srbije, podseća NBS.

U NBS ističu da će proveriti uzrok nastanka ovih tehničkih problema.

„Ako se utvrdi da su tehnički problemi rezultat bilo kakve nepravilnosti banke u pogledu poštovanja propisa i standarda upravljanja informacionim sistemom banke, preduzeće prema banci mere propisane zakonom“, kaže NBS.

Mobi banka je danas saopštila da je usled mesečnih obračuna i obrada, imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Iz banke poručuju da novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama.

Banke sa ruskim kapitalom sigurne i pod nadzorom, kaže NBS

„Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli. Očekujemo i verujemo da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke“, poručuju iz Mobi banke.

Uz izvinjenje zbog nastale situacije, Mobi banka moli klijenta da imaju u vidu da banka preduzima sve mere i radnje kako bi im osnovne funkcionalnosti bile dostupne.

„Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći incirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno“, navode iz Mobi banke.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.