Kompanija Lidl Srbija je u želji da osujeti bahate vozače da nepropisno zauzimaju parking mesta za osobe sa invaliditetom, pokrenula kampanju pod nazivom „Hoćeš da menjamo mesta?“.
Hoćes da menjamo mesta_- Lidl SrbijaFoto: Lidl Srbija
Projekat je nastao u partnerstvu sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije – NOOIS i usmeren je na podizanje svesti o svakodnevnim izazovima sa kojima se susreću osobe sa invaliditetom, a koji mogu da se spreče većom pažnjom naših sugrađana.
Osvešćujuće poruke koje se postavljaju na nepropisno parkirana vozila ispred Lidl prodavnica, samo su početak, a poruka je jasna za sve kojima ova mesta nisu namenjena – „Pomeri se s mesta“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, biće domaćin humanitarnog i sportskog turnira pod imenom Dani Sporta, koji će se održati od 24. do 26. maja.
ESTIEM LG Beograd je grupa članova evropske organiza...
MK Group i slovenačka kompanija Alfi Renewables otvorile su vetropark Krivača u Golupcu, i time realizovale jednu od najvećih regionalnih investicija u obnovljive izvore energije vrednu 165 miliona evra
...
NELT Grupa i UNICEF ponosno predstavljaju strateško partnerstvo usmereno ka osnaživanju dece i mladih u sticanju kompetencija za 21. vek. Ova inicijativa predstavlja do sada najopsežniju saradnju između UNIC...
Društveno odgovorna platforma „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika i ove godine realizuje program šestomesečne, stručne, plaćene prakse za sve mlade koji žele da učestvuju u kreiranju kvalitetnog i relevant...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok