Kompanija Lidl Srbija je u želji da osujeti bahate vozače da nepropisno zauzimaju parking mesta za osobe sa invaliditetom, pokrenula kampanju pod nazivom „Hoćeš da menjamo mesta?“.
Hoćes da menjamo mesta_- Lidl SrbijaFoto: Lidl Srbija
Projekat je nastao u partnerstvu sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije – NOOIS i usmeren je na podizanje svesti o svakodnevnim izazovima sa kojima se susreću osobe sa invaliditetom, a koji mogu da se spreče većom pažnjom naših sugrađana.
Osvešćujuće poruke koje se postavljaju na nepropisno parkirana vozila ispred Lidl prodavnica, samo su početak, a poruka je jasna za sve kojima ova mesta nisu namenjena – „Pomeri se s mesta“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Miodrag Kostić, osnivač MK Group, posthumno je odlikovan Ordenom Karađorđeve zvezde prvog stepena, za izuzetan doprinos u osnivanju Zadužbine Miodraga Kostića – Palate nauke i stvaranju inovativnog centra za...
Kompanija Coca-Cola HBC rangirana je osmi put zaredom kao najodrživija u industriji pića u 2024. godini, prema Dow Jones (Dau Džons) klasifikaciji najboljih u svojoj kategoriji. Ovu klasifikaciju, ranije poz...
Novu 2025. godinu dm drogerie markt, sada već tradicionalno, započinje uvećanjem zarada za sve zaposlene, ovog puta u proseku za 10 odsto. Na ovaj način dm nastavlja da unapređuje uslove rada i nagrađuje tru...
Dan bezbednog interneta, koji se globalno obeležava od 2005. godine, podseća na zajedničku odgovornost u stvaranju sigurnog digitalnog okruženja za decu. Zahvaljujući internetu, deca su danas povezanija više...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok