Srbija

19.10.2022. 13:06

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

Građani se najviše plaše nestašica struje

Oni koji se plaše nestašica, brinu da neće biti struje

Nova ekonomija

Srbija

19.10.2022. 13:06

Veći deo građana Srbije (63.5 %) koji su učestvovali u anketi Nove ekonomije kaže da se ne plaši nestašica. Ostatak (njih 36.5 %) priznaje da se plaši.

Anketu je popunilo ukupno 500 ljudi.

Od onih koji su priznali da se plaše nestašica, njih 49,7 odsto se plaši nestašica struje, a 39.8 odsto nestašica hrane.

Da li se plašite nestašica?

 DA  36.5 %
  NE 63.5 %

Nestašice kog proizvoda se najviše plašite?

STRUJE 49.7 %
HRANE39.8 %
OSTALO10.5 %

Učesnici ankete su rekli da poslednjih nedelja ne kupuju više proizvoda nego ranije, bar je tako odgovorilo 90.8 odsto njih.

Ostatak, 9.2 odsto je priznao da poslednjih nedelja kupuju više nego inače. Najveći deo (20 odsto) je rekao da kupuje više mleka, 16 odsto je odgovorilo da kupuje veće količine brašna, 9 odsto da kupuje više kafe ili čajeva.

 

Da li smo spremni za debeli minus

Ljudi su pisali i da kupuju supe iz kesice, prozvode u konzervama, smrznute proizvode, toalet papir.

Oni koji se plaše nestašice struje su kao razloge za potencijalnu nestašicu navodili „urušavanje EPS-a“, „katastrofalno upravljanje EPS-om“, „postavljanje nesposobnih ljudi na mesta u institucijama“, „bahatost, loše poslovanje.“

Za potencijalne nestašice hrane ljudi kažu da su krivi „karteli i neadekvatno upravljanje državnim resursima“, „lošu logistika i izvoz“, „nedostatak struje“.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.