Prvi klavir koji je u Zadužbini Ilije M. Kolarca još od otvaranja njenog zdanja 1932. godine bio glavni koncertni instrument, ponovo je stigao u svoj prvobitni dom, posle 33 godine, zahvaljujući pomoći kompanije MK Group.
U pitanju je koncertni klavir marke Blitner, na kojem su svirali najeminentniji pijanisti 20. veka, među kojima su Sergej Prokofjev, Artur Rubinštajn, Nikolaj Orlov, Nikita Magalov, Klaudio Arau i brojni drugi pijanistički velikani.
Naime, Kolarčeva zadužbina je pre više od tri decenije ustupila klavir tadašnjem hotelsko-apartmanskom kompleksu na Kopaoniku za organizovanje programa umetničke muzike, a sada je ovaj vredni muzički instrument vraćen svojoj matičnoj kući, zahvaljujući saradnji i podršci kompanije MK Group. Tim povodom kompaniji je uručena zahvalnica.
Mihailo Janković, MK Group i Aleksandar Peković, Kolarčeva zadužbinaFoto: Jakov Simović
„Imamo veliku sreću da danas kada slavimo krsnu slavu Ilije M.Kolarca i Zadužbine, možemo da izrazimo i zahvalnost našim prijateljima i partnerima. Danas takođe najavljujemo početak dugo očekivanog renoviranja zdanja Zadužbine. Kada tome dodamo i ovaj izuzetno emotivni momenat povratka našeg prvog koncertnog klavira svojoj kući, posebno se zahvaljujem MK grupi“, rekao je Aleksandar Peković, upravnik Kolarčeve zadužbine, na svečanoj ceremoniji.
„Izuzetna nam je čast što smo pomogli da se ovakav raritet velike vrednosti za srpsku kulturu ponovo nađe u Kolarčevoj zadužbini. Ovo je najlepši način da doprinesemo obeležavanju jubileja kada ovo zdanje slavi 90 godina od svog otvaranja“, izjavio je Mihailo Janković, generalni direktor MK Group, prilikom dodele zahvalnica, kada su sve zvanice mogle da vide izloženi koncertni klavir Blitner iz 1932. godine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.