Prvi klavir koji je u Zadužbini Ilije M. Kolarca još od otvaranja njenog zdanja 1932. godine bio glavni koncertni instrument, ponovo je stigao u svoj prvobitni dom, posle 33 godine, zahvaljujući pomoći kompanije MK Group.
U pitanju je koncertni klavir marke Blitner, na kojem su svirali najeminentniji pijanisti 20. veka, među kojima su Sergej Prokofjev, Artur Rubinštajn, Nikolaj Orlov, Nikita Magalov, Klaudio Arau i brojni drugi pijanistički velikani.
Naime, Kolarčeva zadužbina je pre više od tri decenije ustupila klavir tadašnjem hotelsko-apartmanskom kompleksu na Kopaoniku za organizovanje programa umetničke muzike, a sada je ovaj vredni muzički instrument vraćen svojoj matičnoj kući, zahvaljujući saradnji i podršci kompanije MK Group. Tim povodom kompaniji je uručena zahvalnica.
Mihailo Janković, MK Group i Aleksandar Peković, Kolarčeva zadužbinaFoto: Jakov Simović
„Imamo veliku sreću da danas kada slavimo krsnu slavu Ilije M.Kolarca i Zadužbine, možemo da izrazimo i zahvalnost našim prijateljima i partnerima. Danas takođe najavljujemo početak dugo očekivanog renoviranja zdanja Zadužbine. Kada tome dodamo i ovaj izuzetno emotivni momenat povratka našeg prvog koncertnog klavira svojoj kući, posebno se zahvaljujem MK grupi“, rekao je Aleksandar Peković, upravnik Kolarčeve zadužbine, na svečanoj ceremoniji.
„Izuzetna nam je čast što smo pomogli da se ovakav raritet velike vrednosti za srpsku kulturu ponovo nađe u Kolarčevoj zadužbini. Ovo je najlepši način da doprinesemo obeležavanju jubileja kada ovo zdanje slavi 90 godina od svog otvaranja“, izjavio je Mihailo Janković, generalni direktor MK Group, prilikom dodele zahvalnica, kada su sve zvanice mogle da vide izloženi koncertni klavir Blitner iz 1932. godine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok