U godini kada slavi 55 godina postojanja, Bambi je još jednom kroz donacije, volonterske akcije, podršku mladima i brojnim humanim projektima, poslao poruku da veruje u bolju i humaniju budućnost ...
Više od pola veka Bambi zahvaljujući snažnoj podršci zaposlenih, društveno odgovornim poslovanjem i konstantnim inovacijama gradi jake i kvalitetne brendove.
Otkako se 2019. godine pridružila Coca-Cola HBC porodici, ova vodeća konditorska kompanija u regionu dobila je novu priliku za rast i razvoj kako kroz deljenje ekspertize, iskustva i kreiranjem zajedničkih aktivnosti na mestu prodaje, tako i kroz osvajanje novih tržišta za Bambi. U više od 20 zemalja širom sveta, na čak četiri kontinenta, potrošači uživaju u Bambi proizvodima koji su sinonim detinjstva, radosti i bezbrižnosti, i zasluženo važe za najkvalitetnije i najvoljenije.
Briga o zajednici – privilegija, a ne obaveza
Decenijama je partnerski odnos prema zajednici jedna od najvažnijih misija Bambija, a društveno odgovorno poslovanje sastavni deo identiteta i kulture kompanije. U godini kada slavi 55 godina postojanja, Bambi je još jednom kroz donacije, volonterske akcije, podršku mladima i brojnim humanim projektima, poslao poruku da veruje u bolju i humaniju budućnost.
Već drugu godinu zaredom, kompanija Bambi podržava kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ koju sprovodi Koalicija za dobročinstvo, a predvodi Fondacija Ane i Vlade Divac. Tokom 2022. godine kompanija je donirala više od 10 tona svojih proizvoda najugroženijim građanima u nerazvijenim delovima naše zemlje i zajedno sa partnerima kampanje podigla svest javnosti o značaju unapređenja propisa i regulativa koji idu u korist povećanju donacija hrane. Kampanja je pokrenula brojne diskusije na temu donacije hrane, ali i uticala na sve glasniju inicijativu za ukidanje poreza na dodatu vrednost na donacije.
Tokom 2022. godine kompanija je donirala više od 10 tona svojih proizvoda najugroženijim građanima u nerazvijenim delovima naše zemlje
Bambi volonteri – Generatori dobrih dela
Volonterske aktivnosti naših kolega svake godine čine nas izuzetno ponosnim. Naročitu energiju i odjek ove godine imalo je čišćenja okoline Neresnice, kraj Kučeva. Udruženim snagama, zaposleni kompanije Bambi i Coca-Cola HBC Srbija pružili su podršku lokalnoj zajednici kroz čišćenje priobalja reke Pek, postavljanjem kućica za ptice, kao i hotela za solitarne pčele. Kako bi ovu volontersku akciju dodatno ulepšali, posađeno je bilje u dvorištu punionice gazirane vode Rosa sa Homolja, a uređena je i ofarbana ograda obližnje osnovne škole. Doprinoseći ostvarenju ekoloških ciljeva, ali i podizanju svesti o važnosti zaštite životne sredine, kompanija Bambi nastavlja da bude pouzdan i postojan partner zajednice u kojoj posluje. Na ovom putu, kompanija uživa podršku svojih volontera, jer su upravo oni njeno ogledalo i najbolje ambasadori.
Nagrade su naša lična karta
Preko pet decenija, prepoznaju nas po Plazmi. Naš noseći brend neprikosnovena je asocijacija na detinjstvo. Kroz dosadašnje inicijative i projekte, Plazma je bila pokretač brojnih pozitivnih promena, što potvrđuje i nagrada za najomiljeniji domaći proizvod po mišljenju potrošača, priznanje „Moj izbor“ koji dodeljuje Udruženje Moja Srbija. Ovo priznanje već 12. godinu zaredom daje dodatni motiv kompaniji Bambi i Plazma brendu da nastave da rastu i razvijaju se uz buduće generacije, a broj priznanja i poverenje potrošača obavezuju da u narednim godinama budemo još bolji.
I Bambi je „Čuvarkuća“ jer voli svoju zemlju
Privredna komora Srbije dodelila je našim najpoznatijim brendovima – Plazma i Zlatni Pek žig „Čuvarkuća“ u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“. Kao nosiolac prestižnog žiga, kompanija Bambi je još jednom pokazala da brine o domaćoj privredi i kroz upotrebu domaćih sirovina u proizvodnji, doprinosi da dodatna vrednost ostane u našoj zemlji. Ulaganjem u domaće znanje i resurse čvrsto verujemo da svi zajedno doprinosimo tome da „Čuvarkuća“ postane svojevrstan simbol vrhunskih srpskih proizvoda koji mogu biti ozbiljna konkurencija inostranim brendovima.
Plazma i Bambi veruju u jednakost i zdrave vrednosti
Kampanja „Jednakost dolazi iz kuće“ koju je kompanija Bambi zajedno sa brendom Plazma pokrenula prošle 2021. godine sa ciljem podizanja svesti javnosti o neravnopravnom položaju žena, i ove godine ukazuje na socio-ekonomsku neravnopravnost polova. Čvrsto verujući da svi zajedno možemo da utičemo na položaj žena u našem društvu polazeći od sopstvenih domova, kampanjom je skrenuta pažnja na neravnopravan položaj žena na ključnim vodećim pozicijama u Srbiji. Kao sinonim porodičnih vrednosti, brend Plazma ukazuje da je važno da nam porodica ukoreni ispravne stavove, način razmišljanja, ali i svest o ravnopravnosti. Ovom snažnom inicijativom i ove godine poslata je snažna poruka – da svi zajedno možemo da utičemo na položaj žena u našem društvu polazeći od sopstvenih domova, jer jednakost dolazi iz kuće i vodi ka ravnopravnosti.
Kao kompanija koja je strateški usmerena na mlade ljude i uvek spremna da ih podrži i osnaži, Bambi podržava brojne projekte fokusirane na mlade i uspešno razvija mrežu saradnje sa brojnim organizacijama.
Podržavajući nove generacije u profesionalnom razvoju, kompanija je i ove godine kroz program prakse „Bambi for YOUng“ otvorila vrata trećoj generaciji polaznika. Proglašen za najbolji program praksi od strane prvog employer branding festivala Emmple u Srbiji, „Bambi for YOUng“ program otvara prostor mladima da kroz šestomesečni program steknu konkretna znanja i veštine u različitim oblastima i sektorima u vodećoj konditorskoj kompaniji u regionu.
Čvrsto verujući da nove generacije donose pozitivne promene i pomeraju ustaljen način razmišljanja, kompanija je strateški podržala projekat „Svetionik znanja”, Asocijacije za afirmaciju kulture, koji predstavlja takmičenje srednjoškolaca iz 15 gradova sa ciljem osmišljavanja projekta za unapređenje zajednica u kojima žive. Kao strateški partner projekta, kompanija je omogućila šestoj generaciji polaznika da unaprede svoja znanja i razviju veštine u pisanju projekata na temu društvenog aktivizma.
Podrška mladima kroz predavanja, radionice, panel diskusije, ali i simulacije na razne teme u okviru kojih zaposleni kompanije Bambi u ulozi predavača sa velikim zadovoljstvom prenose svoja znanja, veštine, ali i pružaju savete mladim talentima, samo su jedan od načina na koji kompanija podržava i osnažuje mlade ljude da započnu svoj profesionalni razvoj na pravi način.
Kreativnost i inovativnost – preduslov za opstanak na tržištu
Godinu za nama obeležile su nove ideje, kreativnost i rad na jednom od najznačajnijih projekata kompanije – Bambi centar za istraživanje i razvoj, multifunkcionalan prostor kao podrška profitabilnom i održivom dugoročnom razvoju kompanije. Ova svojevrsna laboratorija znanja na preko 1.400 kvadrata biće mesto za razmenu iskustva i kreativnih rešenja, i okupiće eksperte u svojim oblastima, kao i nove i talentovane ljude sa ciljem stvaranja novih prilika za razvoj. Kao multifunkcionalni prostor, Bambi centar za istraživanje i razvoj činiće i moderno opremljena test kuhinja, ali i proizvodna mini-linija sa fokusom na unapređenje i razvijanja održivih pakovanja, receptura bez dodatog šećera, ali i vegan proizvoda. Proizvodna mini-linija će omogućiti veću fleksibilnost bez remećenja procesa proizvodnje, ali i uz znatnu uštedu vremena i sirovina. Ovaj inovativni „hub“ javnosti će biti predstavljen na proleće 2023. godine.
Zaposleni – najveća snaga kompanije
Verujemo da je jedan od pokazatelja uspešnosti svake kompanije posvećenost i zadovoljstvo zaposlenih. Prepoznatljivi smo prema kvalitetu proizvoda, ali znamo da iza takve reputacije stoje generacije i timovi naših zaposlenih koji su verovali u Bambi. Upravo zato, kompanija nastoji da dobrobit zaposlenih i njihov lični i profesionalni razvoj budu imperativ poslovanja.
Vodeći se željom da obezbedi da kompanija bude omiljeno mesto za rad kako sadašnjim, tako i budućim kolegama, Bambi kroz programe edukacija i razvoja, sistemima nagrađivanja i pružanjem bezbedne radne sredine, radi na jačanju posvećenosti svakog zaposlenog i stvaranju zdravog i podsticajnog radnog okruženja.
Društvenom odgovornošću, kao sastavnim delom identiteta i poslovne kulture, kompanija Bambi pokazuje da svoj poslovni bilans posmatra i kroz doprinos zajednici i ulaganje u održivu budućnost. Biti iskren i pouzdan partner zajednici je pokretačka snaga kompanije Bambi, jer se naklonost gradi kako kroz kvalitet, tako i kroz saradnju i poverenje.
Kada je budućnost planete u pitanju, svi smo na istoj strani
Održivost je za kompaniju Bambi postala jedna od prioritetnih tema. Kako bismo joj pristupili strateški, Bambi je kreirao dokument pod nazivom Misija održivosti do 2030. godine, čime smo definisali konkretne ciljeve u ovoj oblasti. Tim povodom formiran je i međusektorski tim sa primarnim zadatkom da podrži implementaciju zelenih rešenja kako bi i u narednim godinama kompanija nastavila da radi na odgovornom odnosu prema prirodi i njenim resursima.
U okviru inicijative Svet bez otpada, kompanija Bambi pokrenula je set aktivnosti ka dostizanju nula otpada do 2025. godine, kako kroz infrastrukturna ulaganja, tako i kroz stalnu edukaciju zaposlenih o upravljanju otpadom. Kao jedan od koraka ka dostizanju ovog cilja, tokom 2022. godine realizovan je projekat izgradnje reciklažnog dvorišta površine 500m², koji omogućava privremeno pakovanje svih vrsta otpada koji se generiše na lokaciji fabrike u Požarevcu. Na ovaj način omogućena je bolja kontrola upravljanja komunalnim otpadom u vidu dalje reciklaže ili tretmanom koji kao rezulat ima dobijanje energije.
Zajedno sa vodećim operaterom u upravljanju ambalažnog otpada, Sekopak, kompanija Bambi već 12 godina radi na ispunjenju nacionalnog cilja za reciklažu. Kroz zajedničke edukacije o pravilnom recikliranju i sakupljanju ambalaže, kompanija nastavlja da podiže svest građana o značaju reciklaže na događajima koje podržava. I ove godine, zajedno sa našim strateškim partnerom Sekopakom, sproveli smo sakupljanje ambalaže i edukaciju o reciklaži na najvećoj manifestaciji grada Požarevca, Ljubičevske konjičke igre. Čitav niz aktivnosti planiran zajedno sa Sekopakom za 2023. godinu, doprineće unapređenju primarne selekcije otpada, edukaciji o značaju pravilnog odlaganja otpada i reciklaži kao najpoželjnijem načinu da se otpad pretvori u novo dobro. Kompanija Bambi nastavlja da svojim primerom bude inspiracija i sugrađanima, naročito onim najmlađima, da u svoje svakodnevne navike unesu još više odgovornosti prema planeti i sebi samima.
Bambi centar za istraživanje i razvoj biće predstavljen javnosti na proleće 2023. godine
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
Danas je u Novom Sadu održana svečanost povodom završetka uspešne takmičarske sezone za mlade tenisere u organizaciji Vojvođanskog teniskog saveza. Ovaj poseban trenutak okupio je mlade teniske nade, njihove...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok