Novogodišnji praznici su omiljeni deo godine svakog deteta, te je kompanija Imlek, sada već tradicionalno, u susret praznicima, mlečnim paketićima i zimskim rekvizitima obradovala decu iz centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine „Zvečanska“, kao i mališane iz Dečijeg Sela „Dr Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici.
U skladu sa vrednostima koje neguje, kompanija Imlek decenijama doprinosi boljem kvalitetu i kvalitetnijem životu sistematično ulažući u društveno odgovorne aktivnosti, među kojima je poseban fokus na one koje za cilj imaju da socijalno ugroženim kategorijama sa akcentom na najmlađe obezbede sigurno okruženje i zdravije odrastanje. Kompanija redovno upućuje donacije različitim centrima i ustanovama za nezbrinutu decu, poput Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj, Centra za integraciju mladih Svratište, Prihvatilišta za decu Beograda, kao i SOS Dečijeg sela u Sremskoj Kamenici, Doma za decu ometenu u razvoju “Kolevka” u Subotici, Doma za decu bez roditeljskog staranja „Spomenak“ u Pančevu, Doma Pčelica u Nišu i mnogim drugim. Vodeći se idejom da je dečiji osmeh neprocenjiv, kompanija pored obeležavanja početka školske godine, tradicionalno donira svoje proizvode povodom Svetskog dana mleka, uskršnjih i božićnih praznika, Svetskog školskog dana mleka, Svetskog dana deteta, kao i Međunarodnog dana porodice.
Karolina Milaš, koordinator ustanove Zvečanska i Marija Malović, kompanija ImlekFoto: Vidoje Manojlović
„Veliko nam je zadovoljstvo što i ove godine negujemo tradiciju druženja i brige o deci i njihovom pravilnom razvoju. Mleko sadrži mnogobrojne neophodne komponente za pravilan rast i razvoj dece, a redovna konzumacija mleka pozitivno utiče na razvoj kostiju, zuba, pamćenje, kao i na različite pozitivne procese u organizmu. Jedan od najvažnijih segmenata poslovanja naše kompanije je društvena odgovornost, koja je ujedno i naše strateško opredeljenje, sa posebnim akcentom na aktivnosti koje za cilj imaju da ugroženim kategorijama, a posebno deci, obezbede sigurno okruženje i zdravije odrastanje“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova kompanije Imlek.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok