
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Novogodišnji praznici su omiljeni deo godine svakog deteta, te je kompanija Imlek, sada već tradicionalno, u susret praznicima, mlečnim paketićima i zimskim rekvizitima obradovala decu iz centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine „Zvečanska“, kao i mališane iz Dečijeg Sela „Dr Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici.
U skladu sa vrednostima koje neguje, kompanija Imlek decenijama doprinosi boljem kvalitetu i kvalitetnijem životu sistematično ulažući u društveno odgovorne aktivnosti, među kojima je poseban fokus na one koje za cilj imaju da socijalno ugroženim kategorijama sa akcentom na najmlađe obezbede sigurno okruženje i zdravije odrastanje. Kompanija redovno upućuje donacije različitim centrima i ustanovama za nezbrinutu decu, poput Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj, Centra za integraciju mladih Svratište, Prihvatilišta za decu Beograda, kao i SOS Dečijeg sela u Sremskoj Kamenici, Doma za decu ometenu u razvoju “Kolevka” u Subotici, Doma za decu bez roditeljskog staranja „Spomenak“ u Pančevu, Doma Pčelica u Nišu i mnogim drugim. Vodeći se idejom da je dečiji osmeh neprocenjiv, kompanija pored obeležavanja početka školske godine, tradicionalno donira svoje proizvode povodom Svetskog dana mleka, uskršnjih i božićnih praznika, Svetskog školskog dana mleka, Svetskog dana deteta, kao i Međunarodnog dana porodice.
Karolina Milaš, koordinator ustanove Zvečanska i Marija Malović, kompanija ImlekFoto: Vidoje Manojlović
„Veliko nam je zadovoljstvo što i ove godine negujemo tradiciju druženja i brige o deci i njihovom pravilnom razvoju. Mleko sadrži mnogobrojne neophodne komponente za pravilan rast i razvoj dece, a redovna konzumacija mleka pozitivno utiče na razvoj kostiju, zuba, pamćenje, kao i na različite pozitivne procese u organizmu. Jedan od najvažnijih segmenata poslovanja naše kompanije je društvena odgovornost, koja je ujedno i naše strateško opredeljenje, sa posebnim akcentom na aktivnosti koje za cilj imaju da ugroženim kategorijama, a posebno deci, obezbede sigurno okruženje i zdravije odrastanje“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova kompanije Imlek.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE