Društveno odgovorno poslovanje već gotovo dve decenije predstavlja integralni deo strategije Eurobank Direktne. Kroz snažnu podršku lokalnim zajednicama, u vidu samostalnih projekata i učešća u inicijativama partnera.
Eurobank Direktna kontinuirano ulaže u oblasti poput zdravstva, edukacije, ekologije, kulture i jednakosti. U ove oblasti Banka je od 2003. godine do danas investirala više od 4,8 miliona evra kroz pažljivo osmišljene programe i različite projekte za podršku zajednici. Otkako posluje u Srbiji, Banka u fokusu ima projekte usmerene ka stejkholderima, klijentima, zaposlenima i partnerima, a posebnu pažnju posvećuje podršci najosetljivijim društvenim grupama.
Kao potvrdu za zalaganje i doprinos ovom sektoru, Eurobank Direktna je dobila veliki broj renomiranih nagrada i priznanja, koji su potvrda o poslovanju u skladu sa najvišim svetskim standardima korporativne društvene odgovornosti.
„Škola kao nacrtana za Vas“
Eurobank Direktna je 2018. godine, uz podršku i pokroviteljstvo Ministarstva prosvete, pokrenula samostalni projekat „Škola kao nacrtana za Vas“, sa ciljem poboljšanja uslova za rad i učenje u srednjim ekonomskim školama u Srbiji. U okviru programa raspisan je konkurs za učenike srednjih škola za dizajn humanitarne Mastercard kreditne kartice „Veliko srce“, a od svake transakcije koju klijenti izvrše tom karticom, odvaja se deo sredstava za renoviranje učionica, kabineta i kupovinu neophodne opreme, bez dodatnih troškova za korisnike kartice.
Za proteklih skoro pet godina koliko se sprovodi ovaj projekat Eurobank Direktne, opremljeno je 12 računarskih kabineta, u deset gradova Srbije, a izdvojeno je više od 10 miliona dinara.
U okviru projekta „Škola kao nacrtana za Vas“ dosad je opremljeno 12 računarskih kabineta
Projekat je, uprkos pandemiji virusa korona, nastavio da živi i dodatno dobio na značaju s obzirom na to da je i obrazovanje tokom pandemije moralo da bude prilagođeno novonastaloj situaciji. Svakako, donacije su u tom periodu realizovane u skladu sa svim epidemiološkim preporukama i uz poštovanje mera bezbednosti. Pored velikog doprinosa koji ima u edukaciji mladih ljudi, kao i pored finansijske vrednosti, projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ ima i veliki obrazovni i kulturni značaj. Od 2021. godine partner na projektu postala je izdavačka kuća „Laguna“, kada su programi donacija obogaćeni gostovanjima i interaktivnim predavanjima domaćih književnika, a od 2022. godine projekat je podržao i muzej Dom Jevrema Grujića. Tim povodom organizuju se putujuće izložbe i predavanja kustosa, kao i virtuelni obilazak muzeja, ali i radionice za učenike srednjih škola u kojima se realizuju donacije. Na ovaj način budući mladi ekonomisti dobili su priliku da se upoznaju sa istorijom i različitim periodima umetnosti i kulture naše zemlje.
Odgovornost počinje „kod kuće“
Želja zaposlenih da doprinesu napretku lokalne zajednice u kojoj žive i rade, najbolje je vidljiva upravo kroz projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ putem kojeg Banka ulaže u razvoj mladih i stvara bolje uslove za njihovo profesionalno usavršavanje. U prethodnih godinu dana, Banka je obnovila i modernizovala kabinete u četiri ekonomske škole, a sve škole izabrane su na internom nagradnom konkursu. O zainteresovanosti zaposlenih za projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ najbolje govori činjenica da je čak 80 odsto ekspozitura banke uzelo učešće u konkursu, želeći da svojim mladim sugrađanima pruži bolje uslove za uspešno školovanje. Korporativne vrednosti Banke na ovaj način dodatno su osnažene kroz praksu, a kako projekat obuhvata celu Srbiju, postignuta je i jača regionalna povezanost među kolegama.
U okviru globalne akcije „Sat za našu planetu”, kada milioni ljudi širom sveta gase svetla na sat vremena kako bi raširili svest o značaju očuvanja prirode i uštede energije, Eurobank Direktna godinama isključuje svetla na sat vremena u svojim poslovnim zgradama. Zaštita životne sredine je jedna od ključnih oblasti korporativne društvene odgovornosti i održivog poslovanja Banke, koja sprovođenjem odgovornih praksi i mera teži ka smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu. Potvrda za to je i činjenica da je centrala ove banke u Beogradu jedna od retkih poslovnih zgrada koja nosi epitet „pametne zgrade”, jer je izgrađena po najsavremenijim ekološkim standardima.
Spasimo hranu, spasimo humanost
U Srbiji se svakog dana baci više od dva miliona kilograma hrane, iako gotovo pola miliona naših sugrađana nije u mogućnosti da zadovolji osnovne životne potrebe. Želeći da doprinese rešavanju problema i podigne svest javnosti o značaju borbe protiv gladi, Eurobank Direktna se priključila inicijativi „Spasimo hranu, spasimo humanost”, koju je pokrenula Koalicija za dobročinstvo. Na početku kampanje, Banka je ustupila medijski prostor i promovisala inicijativu na svojim društvenim mrežama, a takođe je i oslobodila bankarskih provizija sve uplate upućene ka namenski otvorenom računu povodom „Nacionalnog dana davanja“ za sve donacije građana i kompanija koje su namenjene za kupovinu paketa osnovnih životnih namirnica za najugroženije građane u udaljenim i ugroženim područjima. Za poseban doprinos ovoj kampanji, Banka je nagrađena plaketom od strane Srpskog filantropskog foruma.
Ekološki projekat „Zelena Srbija“
Eurobank Direktna je drugu godinu zaredom podržala projekat „Zelena Srbija“ koji realizuje kompanija Color Media Communications. Zaposleni su učestvovali u sadnji u parku „Ušće“, koji je ovom prilikom oplemenjen sadnicama lipe, japanske trešnje i kuglaste katalpe. Cilj projekta je zaštita životne sredine i podizanje svesti građana, lokalnih samouprava i kompanija o tome koliko je važno ozelenjavanje i pošumljavanje Srbije.
Eurobank Direktna će nastaviti sa snažnom podrškom lokalnoj zajednici u kojoj posluje, kroz veliki broj samostalnih projekata, ali i kroz učešće u inicijativama svojih partnera. Odgovornost prema zajednici i njen kontinuirani rast za koji se zalaže, ostaje deo strategije i u narednoj godini, kada Banka obeležava 20 godina uspešnog poslovanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
Danas je u Novom Sadu održana svečanost povodom završetka uspešne takmičarske sezone za mlade tenisere u organizaciji Vojvođanskog teniskog saveza. Ovaj poseban trenutak okupio je mlade teniske nade, njihove...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok