Volvo je već primenio autonomne kamione u nekim industrijama, poput rudarstva, gde ograničeni prostori kamenoloma ili rudnika mogu biti jednostavniji iz bezbednosne perspektive.
“Tržište koje će prvo krenuti je SAD. Tamo postoji veliko interesovanje. Ono što sada radimo je razvoj za serijsku proizvodnju, ciljamo na velike količine i ciljamo da se rešimo sigurnosnog pokretača za nekoliko godina”, rekao je Stenkvist za Vol Strit Žurnal.
Trenutno se nekoliko autonomnih vozila testira sa obe strane Atlantika u stvarnim situacijama, poput vožnje autoputem, ali oni insistiraju, kako je rekao, na bezbednosti vozača.
Prve rute kojima će saobraćati autonomni kamioni biće jednostavne, objasnio je Stenkvist.
Teksas je posebno, rekao je on, postao ključni poligon za testiranje industrije, delom zbog vremenskih prilika.
„Ova tehnologija je naravno izazovna ako govorite o snegu, zato bi trebalo da počnete tamo gde je najjednostavnije da se koriste”, istakao je Lars Stenkvist.