Kad od bilborda nastane tašna
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Na Međunarodnom sajmu hotelsko-ugostiteljske opreme JYSK po prvi puta predstavio baštenski asortiman
U okviru 18. po redu Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA koji se odvija paralelno sa Međunarodnim beogradskim sajmom turizma, od 23. do 26. februara, kompanija JYSK izložila je najnovija rešenja u održivom baštenskom nameštaju svojim B2B kupcima. Kompanija je krajem prošle godine otvorila Business-to-Business kancelariju u Srbiji, a ovo je prvi put da svoja održiva rešenja predstavlja svim klijentima koji imaju potrebu za opremanjem prostora.
Svi proizvodi u okviru baštenskog nameštaja koje je JYSK predstavio inspirisani su Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom, a pored toga, svi artikli iz ovog asortimana poseduju FSC™ sertifikat.
U širokoj paleti baštenskog nameštaja prepoznatljivog skandinavskog dizajna kupci mogu da pronađu artikle za svačiju baštu, dvorište ili terasu.
Prema rečima Lane Barković, B2B menadžerke u JYSKu, kompanija je prepoznala potrebu B2B tržišta za brzim, kvalitetnim i održivim rešenjima, „Cilj nam je omogućiti stručnu podršku i pomoć u procesu kupnje doslovno od početka do kraja jer radi se o partnerskim odnosima koje razvijamo dugoročno. Naša velika prednost je što smo dostupni nacionalno širom Srbije i spremni odgovoriti našom pristupačnom ponudom zahtevima svakog B2B kupca“
Kompanija JYSK spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Istraživanja pokazuju da je jedan od glavnih uzročnika globalnog zagrevanja krčenje šuma u svetu, a procenjuje se da oko 20 odsto emisija gasova staklene bašte nastaje upravo zbog krčenja i spaljivanja šuma. JYSK je jedan od najvećih evropskih lanaca baštenskog nameštaja i upravo iz tog razloga, kompanija aktivno radi na borbi protiv neodržive i nelegalne seče i spaljivanja drveća.
Kao kompanija koja se obavezuje na prodaju proizvoda napravljenih od ekološki prihvatljivih sirovina, do kraja 2024. godine, svi JYSKovi proizvodi i ambalaža napravljeni od drveta, kartona ili papira imaće FSC™ sertifikat (FSC™ N001715). FSC predstavlja međunarodnu neprofitnu organizaciju i sistem označavanja drveta i papira koji potiču iz održivih šuma ili drugih ekološki prihvatljivih izvora.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
CSR Club društvena odgovornost
Schneider Electric sa ponosom objavljuje da je InGrid zgrada u Novom Sadu nagrađena prestižnom Grand Prix nagradom u kategoriji Green, koju dodeljuje Francusko-srpska privredna komora (CCIFS). Ova nagrada p...
CSR Club društvena odgovornost
Ronald Zeliger, generalni direktor Hemofarm grupe održao je gostujuće predavanje studentima prestižne Vorton škole biznisa Univerziteta u Pensilvaniji, na kojem je predstavio jedinstvenu strategiju održivog ...
Restoran „Momi Crazy Fish“ sa zadovoljstvom obaveštava javnost da se manifestacija „Dani Istre“, koja je počela 11. aprila, usled ogromnog interesovanja, nastavlja do 28. aprila. Zbog velikog broja posetilac...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE