CSR Club Lifestyle

23.02.2023. 16:45

JYSK

Autor: Nova ekonomija

JYSK predstavio baštenski nameštaj iz prihvatljivih izvora

Na Međunarodnom sajmu hotelsko-ugostiteljske opreme JYSK po prvi puta predstavio baštenski asortiman

Foto: Nikola Rudić

U okviru 18. po redu Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA koji se odvija paralelno sa Međunarodnim beogradskim sajmom turizma, od 23. do 26. februara, kompanija JYSK izložila je najnovija rešenja u održivom baštenskom nameštaju svojim B2B kupcima. Kompanija je krajem prošle godine otvorila Business-to-Business kancelariju u Srbiji, a ovo je prvi put da svoja održiva rešenja predstavlja svim klijentima koji imaju potrebu za opremanjem prostora.

Svi proizvodi u okviru baštenskog nameštaja koje je JYSK predstavio inspirisani su Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom, a pored toga, svi artikli iz ovog asortimana poseduju FSC™ sertifikat.

Glavni segmenti u fokusu novog B2B sektora kompanije JYSK su turizam, HoReCa, javni kupci, poslovni prostori, kao i poslovanje sa nekretninama kojima će se omogućiti podrška i pomoć za sve specifične zahteve kupaca.

U širokoj paleti baštenskog nameštaja prepoznatljivog skandinavskog dizajna kupci mogu da pronađu artikle za svačiju baštu, dvorište ili terasu.

Prema rečima Lane Barković, B2B menadžerke u JYSKu, kompanija je prepoznala potrebu B2B tržišta za brzim, kvalitetnim i održivim rešenjima, „Cilj nam je omogućiti stručnu podršku i pomoć u procesu kupnje doslovno od početka do kraja jer radi se o partnerskim odnosima koje razvijamo dugoročno. Naša velika prednost je što smo dostupni nacionalno širom Srbije i spremni odgovoriti našom pristupačnom ponudom zahtevima svakog B2B kupca“

Skandinavski duh i održivost

Kompanija JYSK spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.

Istraživanja pokazuju da je jedan od glavnih uzročnika globalnog zagrevanja krčenje šuma u svetu, a procenjuje se da oko 20 odsto emisija gasova staklene bašte nastaje upravo zbog krčenja i spaljivanja šuma. JYSK je jedan od najvećih evropskih lanaca baštenskog nameštaja i upravo iz tog razloga, kompanija aktivno radi na borbi protiv neodržive i nelegalne seče i spaljivanja drveća.

Kao kompanija koja se obavezuje na prodaju proizvoda napravljenih od ekološki prihvatljivih sirovina, do kraja 2024. godine, svi JYSKovi proizvodi i ambalaža napravljeni od drveta, kartona ili papira imaće FSC™ sertifikat (FSC™ N001715). FSC predstavlja međunarodnu neprofitnu organizaciju i sistem označavanja drveta i papira koji potiču iz održivih šuma ili drugih ekološki prihvatljivih izvora.

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.