Kompanija JYSK predstavila je unapređenu ambalažu za seriju WELLPUR ergonomskih jastuka. Ovom odlukom, koja predstavlja još jednu akciju sa ciljem održivog razvoja, JYSK će svake godine uklanjanjem plastičnih ručki na ambalaži i njenom ugradnjom u samu kartonsku kutiju, uštedeti tri miliona plastičnih ručki, dok će zamenom metalnih rajferšlusa tekstilnim, svake godine uštedeti milion rajferšlusa izrađenih od metala.
Berit Stokholm Kristijansen, rukovodilac kategorije za jorgane i jastuke u JYSKu, istakla je da je ponosna što je kompanija, zajedno sa dobavljačima, uspela da smanji upotrebu plastike i metala kod WELLPUR jastuka i pakovanja.
„Ova incijativa predstavlja mali korak u pravom smeru ka smanjenju upotrebe nepotrebnih materijala iz naše svakodnevnice i još jedan stepenik ka snižavanju našeg ugljeničnog otiska. Dobra stvar kod ovakvih poboljšanja je da se radi o trajnom rešenju. To nije samo jednokratna pogodnost, već dugoročno poboljšanje“, kaže Berit Stokholm Kristijansen.
Zamena rajferšlusa na jastucima biće praktično tekstilno rešenje, što znači da će se dva sloja tkanine preklapati i činiti meko zatvaranje. Kako bi se uklonile plastične ručke na samoj kartonskoj kutiji, napravljena je već izrezana ručka.
Lars Høgh Jensen, stručnjak za razvoj ambalaže u JYSKu naglašava da kad god smo u mogućnosti, treba da uklonimo nepotrebnu plastiku i druge suvišne materijale u našoj ambalaži.
“Treba da vodimo računa da ambalaža ne bude manje praktična i da štiti proizvode na optimalan način. Nova, izrezana kartonska ručka dobar je primer poboljšanja koje ima samo prednosti,” dodaje Lars Høgh Jensen.
Održivost je važan deo JYSKove strategije u sklopu koje je jedan od ciljeva obnovljiva i održiva ambalaža koja se lako reciklira. Do sada je JYSK preduzimao značajne korake, a kompanija je već uklonila svu plastičnu ambalažu sa posteljina i čaršava, čime je uštedila godišnju količinu od 27 miliona plastičnih kesa.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovan...
Fabrika Rosa vode Vlasinka, deo Coca-Cola HBC Srbija, osvojila je nagradu u kategoriji Strategija – zaštita životne sredine na ovogodišnjem konkursu „ESG lideri 2025“, u organizaciji PwC Srbija.
Nagradu „ES...
U okviru konkursa {ZAJEDNO} za održive ideje, kompanija dm drogerie markt finansijski će podržati sedam izvanrednih inicijativa posvećenih zaštiti životne sredine, edukaciji o održivosti i razvoju lokalnih z...
Kompanija MK Group i projekat Palata nauke dobitnici su prestižne nacionalne nagrade „Đorđe Vajfert” za 2024. godinu koju Privredna komora Srbije dodeljuje jubilarni deseti put. Ovaj projekat osvojio je prvo...
Srbiju za oko dve godine očekuje Ekspo izložba, a radovi su, prema izjavama zvaničnika, u višemesečnom kašnjenju. Pored toga i realizacija budžeta za ove projekte kaska, pa se otva...
Univerzitet u Beogradu tražio je od Ministarstva prosvete saglasnost za onlajn nastavu za studijske programe koji se realizuju pri tom univerzitetu, a ne da ceo Beogradski univerzitet pređe na nastavu na daljinu, kako je to predstav...
Ministar prosvete Dejan Vuk Stanković razgovarao je danas sa grupom „Studenti 2.0“ u Pionirskom parku, koji zahtevaju normalizaciju nastave na fakultetima i zamolio ih da odusta...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok