Kompanija JYSK predstavila je unapređenu ambalažu za seriju WELLPUR ergonomskih jastuka. Ovom odlukom, koja predstavlja još jednu akciju sa ciljem održivog razvoja, JYSK će svake godine uklanjanjem plastičnih ručki na ambalaži i njenom ugradnjom u samu kartonsku kutiju, uštedeti tri miliona plastičnih ručki, dok će zamenom metalnih rajferšlusa tekstilnim, svake godine uštedeti milion rajferšlusa izrađenih od metala.
Berit Stokholm Kristijansen, rukovodilac kategorije za jorgane i jastuke u JYSKu, istakla je da je ponosna što je kompanija, zajedno sa dobavljačima, uspela da smanji upotrebu plastike i metala kod WELLPUR jastuka i pakovanja.
„Ova incijativa predstavlja mali korak u pravom smeru ka smanjenju upotrebe nepotrebnih materijala iz naše svakodnevnice i još jedan stepenik ka snižavanju našeg ugljeničnog otiska. Dobra stvar kod ovakvih poboljšanja je da se radi o trajnom rešenju. To nije samo jednokratna pogodnost, već dugoročno poboljšanje“, kaže Berit Stokholm Kristijansen.
Zamena rajferšlusa na jastucima biće praktično tekstilno rešenje, što znači da će se dva sloja tkanine preklapati i činiti meko zatvaranje. Kako bi se uklonile plastične ručke na samoj kartonskoj kutiji, napravljena je već izrezana ručka.
Lars Høgh Jensen, stručnjak za razvoj ambalaže u JYSKu naglašava da kad god smo u mogućnosti, treba da uklonimo nepotrebnu plastiku i druge suvišne materijale u našoj ambalaži.
“Treba da vodimo računa da ambalaža ne bude manje praktična i da štiti proizvode na optimalan način. Nova, izrezana kartonska ručka dobar je primer poboljšanja koje ima samo prednosti,” dodaje Lars Høgh Jensen.
Održivost je važan deo JYSKove strategije u sklopu koje je jedan od ciljeva obnovljiva i održiva ambalaža koja se lako reciklira. Do sada je JYSK preduzimao značajne korake, a kompanija je već uklonila svu plastičnu ambalažu sa posteljina i čaršava, čime je uštedila godišnju količinu od 27 miliona plastičnih kesa.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok