U akciji prikupljanja čepova “Čep za hendikep” koje Apatinska pivara već tradicionalno realizuje punih osam godina, prikupljena je jedna tona krunskih čepova.
Čepovi su prikupljeni u saradnji sa partnerima i ugostiteljima sa kojima Apatinska pivara sarađuje, ali i u okviru nagradne igre “Apatinsko nagrađuje”, gde svi čepovi koji su se našli u kovertama uvršteni u akciju “Čep za hendikep”. Na samom klasiranju čepova iz koverti bile su angažovane osobe sa invaliditetom, koje su pomogle da se i ti čepovi iskoriste za ovu humanu akciju.
– Apatinska pivara nam već tradicionalno izlazi u susret prikupljanjem velike količine čepova zahvaljujući kojima kupujemo ortopedska pomagala. Ponosan sam što smo krajem prošle godine proslavili smo 10 godina poslovanja, tokom kojih smo prikupili čak 550 tona čepova. U okviru naše akcije nabavljena su ortopedska pomagala za 118 osoba sa invaliditetom. Moram da pohvalim i sjajnu saradnju 1.500 obrazovnih institucija i 800 kompanija koje aktivno učestvuju u prikupljanju čepova – kaže Zoran Martinov, osnivač Udruženja „Čep za hendikep“.
Apatinska pivara posluje po principima održivosti sa ciljem da što manje ambalažnog materijala završi na deponijama, a ujedno razvijaju inovativna rešenja zasnovana na cirkularnoj ekonomiju, smanjujući uticaj na životnu sredinu gde god je to moguće. Još jedan od zadataka je i da motivišu partnere da sakupljaju čepove, vrše primarnu selekciju otpada i recikliraju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.
Zelela bih poklon