U akciji prikupljanja čepova “Čep za hendikep” koje Apatinska pivara već tradicionalno realizuje punih osam godina, prikupljena je jedna tona krunskih čepova.
Čepovi su prikupljeni u saradnji sa partnerima i ugostiteljima sa kojima Apatinska pivara sarađuje, ali i u okviru nagradne igre “Apatinsko nagrađuje”, gde svi čepovi koji su se našli u kovertama uvršteni u akciju “Čep za hendikep”. Na samom klasiranju čepova iz koverti bile su angažovane osobe sa invaliditetom, koje su pomogle da se i ti čepovi iskoriste za ovu humanu akciju.
– Apatinska pivara nam već tradicionalno izlazi u susret prikupljanjem velike količine čepova zahvaljujući kojima kupujemo ortopedska pomagala. Ponosan sam što smo krajem prošle godine proslavili smo 10 godina poslovanja, tokom kojih smo prikupili čak 550 tona čepova. U okviru naše akcije nabavljena su ortopedska pomagala za 118 osoba sa invaliditetom. Moram da pohvalim i sjajnu saradnju 1.500 obrazovnih institucija i 800 kompanija koje aktivno učestvuju u prikupljanju čepova – kaže Zoran Martinov, osnivač Udruženja „Čep za hendikep“.
Apatinska pivara posluje po principima održivosti sa ciljem da što manje ambalažnog materijala završi na deponijama, a ujedno razvijaju inovativna rešenja zasnovana na cirkularnoj ekonomiju, smanjujući uticaj na životnu sredinu gde god je to moguće. Još jedan od zadataka je i da motivišu partnere da sakupljaju čepove, vrše primarnu selekciju otpada i recikliraju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
OTP banka proglasila je pobednike osmog ciklusa programa Generator, koji je ove godine bio posvećen unapređenju finansijske pismenosti među decom i mladima, pod simboličnim nazivom Generator EDU. Pobednici s...
Hemofarm, farmaceutski lider u zemlji i regionu, obeležio je 65 godina uspešnog rada i kontinuiranog razvoja. Šest i po decenija Hemofarm predano ispunjava svoju osnovnu misiju da brine o zdravlju ljudi, kro...
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovan...
Fabrika Rosa vode Vlasinka, deo Coca-Cola HBC Srbija, osvojila je nagradu u kategoriji Strategija – zaštita životne sredine na ovogodišnjem konkursu „ESG lideri 2025“, u organizaciji PwC Srbija.
Nagradu „ES...
Prema rezultatima sa 100 obrađenih glasova koje je Republička izborna komisija objavila na sajtu, lista "Ne damo Srbiju" Aleksandar Vučić osvojila je 3.686 glasova (49,23 odsto), ili 14 mandata. Drugoplasirana je lista Ujedinjeni za Kosjerić sa 51 gl...
Kada je Krovna organizacija mladih Srbije objavila rezultate svog poslednjeg istraživanja, pažnju su najviše privukle dve cifre: 92 odsto mladih spremno je da izađe na izbore, i gotovo 90 odsto podržalo je studentske proteste....
Lista "Ujedinjeni za Kosjerić" je u svojoj objavi na društvenoj mreži X saopštila da njihovi članovi Opštinske izborne komisije nisu glasali za preliminarne rezultate i...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok