U akciji prikupljanja čepova “Čep za hendikep” koje Apatinska pivara već tradicionalno realizuje punih osam godina, prikupljena je jedna tona krunskih čepova.
Čepovi su prikupljeni u saradnji sa partnerima i ugostiteljima sa kojima Apatinska pivara sarađuje, ali i u okviru nagradne igre “Apatinsko nagrađuje”, gde svi čepovi koji su se našli u kovertama uvršteni u akciju “Čep za hendikep”. Na samom klasiranju čepova iz koverti bile su angažovane osobe sa invaliditetom, koje su pomogle da se i ti čepovi iskoriste za ovu humanu akciju.
– Apatinska pivara nam već tradicionalno izlazi u susret prikupljanjem velike količine čepova zahvaljujući kojima kupujemo ortopedska pomagala. Ponosan sam što smo krajem prošle godine proslavili smo 10 godina poslovanja, tokom kojih smo prikupili čak 550 tona čepova. U okviru naše akcije nabavljena su ortopedska pomagala za 118 osoba sa invaliditetom. Moram da pohvalim i sjajnu saradnju 1.500 obrazovnih institucija i 800 kompanija koje aktivno učestvuju u prikupljanju čepova – kaže Zoran Martinov, osnivač Udruženja „Čep za hendikep“.
Apatinska pivara posluje po principima održivosti sa ciljem da što manje ambalažnog materijala završi na deponijama, a ujedno razvijaju inovativna rešenja zasnovana na cirkularnoj ekonomiju, smanjujući uticaj na životnu sredinu gde god je to moguće. Još jedan od zadataka je i da motivišu partnere da sakupljaju čepove, vrše primarnu selekciju otpada i recikliraju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija, u saradnji sa udruženjem „Čepom do osmeha“, sprovela je seriju edukativnih radionica širom Srbije, pod okriljem ovogodišnjeg ciklusa projekta „Čisto iz ljubavi“. Nastojeći da osnaži i ...
Kompanija PepsiCo, u saradnji sa logističkim partnerom, kompanijom FERCAM, uvela je korišćenje HVO (hidrotretirani biljni uljani dizel) goriva nove generacije u svoju liniju transporta sirovina iz Italije k...
Petu godinu zaredom, Mastercard i OTP banka Srbija nastavljaju da pružaju podršku misiji finansiranja obnove 100 miliona stabala širom planete, putem Mastercard-ove Priceless Planet koalicije. OTP banka Srbi...
Hemofarm, jedna od vodećih farmaceutskih kompanija u regionu, učvrstila je svoju poziciju kao ESG lider u Srbiji i šire. Krajem maja ove godine, kompanija je proglašena za jednog od ESG lidera 2025. godinu o...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok