Srbiji je potreban bolji marketing
Andrea Simončeli, generalni direktor Delta Generali osiguranja u Srbiji
„Kada smo moja supruga Leticija i ja stigli u
Beograd, pre dve godine, bili smo iznenađeni razikom između onog što smo
očekivali i realnosti. U našim glavama Srbija je bila tamna zemlja,
pogođena predugačkim periodom vladavine komunizma i ratom u bivšoj
Jugoslaviji. Neverovatno je koliko je to bilo pogrešno. Beograd nas je
dočekao kao živ, moderan, čist i veoma siguran grad. Muzeji, restorani,
brodovi-restorani na Dunavu i Savi, bašte i noćni život čine Beograd
veoma lepim mestom za življenje. Sa sadašnjim iskustvom, siguran sam da
je Srbiji neophodna jaka marketinška kampanja da povrati imidž
brzorastuće balkanske države.
Imali smo priliku da putujemo širom
Srbije, od Subotice do Niša, Pirota i Novog Pazara i utisak je
izvanredan. Druželjubivi ljudi, dobro poznavanje engleskog jezika,
neverovatni pejzaži. Planine, šume, jezera i reke koje oduzimaju dah,
fruškogorski manastiri, Resavska pećina, nacionalno nasleđe u Topoli,
zaostavština Konstantina u Nišu, samo su neki od primera bogatstva
srpske istorije.
Među našim omiljenim mestima je Viminacijum,
Pompeja u malom, kako volim da ga zovem. Viminacijum je rimski grad iz
prvog veka nove ere i strateška vojna baza u istočnoj Srbiji, blizu
železničkog mosta na Dunavu. Samo delimično otkriven, to je dobro
sačuvan arheološki lokalitet. I Leticija i ja smo rođeni u Rimu i
Viminacijum nas podseća na naše poreklo i pomaže u smanjivanju
nostalgije koja nas ponekad pogodi. S obzirom na to da je na samo sat
vremena vožnje od Beograda, to je mesto na koje često vodimo prijatelje i
goste iz inostranstva. Pokazujemo im lokalni muzej i pozivamo da
probaju hranu spremljenu po starim rimskim receptima u ᾿Tricliniumu᾿,
profesionalno obnovljenom unutar drevne rimske vile, prepune mozaika i
fresaka“, otkriva gospodin Simončeli.
Nastavak teksta možete pročitati u drugom broju štampanog izdanja časopisa „Nova Ekonomija“
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs