Kompanija Dr. Oetker predstavila je novi proizvod na srpskom tržištu, palentu „Brzo i Lako“, koja se priprema za minut bez kuvanja. Proizvođač navodi da je palenta napravljena od kukuruznog griza najvišeg kvaliteta, a dostupna je u dva ukusa: klasični i sa sirom sa Stare Planine.
„Bez hemijskih procesa i dodatih aditiva, Palenta ‘Brzo i Lako’ se za znatno kraće vreme priprema zahvaljujući prethodnoj toplotnoj i mehaničkoj obradi. Sir se dobija postupkom liofilizacije, sušenjem sirovine iz smrznutog stanja, što doprinosi očuvanju hranljivih materija“, rečeno je novinarima prilikom obilaska nove proizvodnje.
Goste je tom prilikom pozdravio Sanjin Laganin, generalni direktor kompanije Dr. Oetker Srbija, koji je podsetio .
Dr Oetker palenta i palenta sa sirom, foto: Saopštenje
Dr. Oetker Srbija osnovan je 2001. godine, kao odeljenja za marketing, prodaju i distribuciju.
Nakon nekoliko godina došlo je do akvizicije slatkog asortimana Centroproizvoda, do tada lidera na lokalnom tržištu, a 2016. godine je otvorena fabrika sa proizvodnjom u Šimanovcima.
„Iza naše kompanije je više od 130 godina poslovanja. Negujemo tradiciju, porodične vrednosti i toplinu domaće kuhinje, ali istovremeno i pratimo potrebe savremenog čoveka. Drago nam je što potrošači već godinama ukazuju poverenje u visok kvalitet naših proizvoda. Neizmerno nas raduje što smo neizostavni saveznik u pripremi poslastica, ali i što zajedno sa našim potrošačima kreiramo nove navike i ukus doma“, rekao je Sanjin Laganin.
Laganin se dotakao i navika potrošača u Srbiji koje ova kompanija poznaje i trudi se da odgovori na njih.
„Potrošači u Srbiji sve više traže proizvode koji se pripremaju brzo i lako jer im oni omogućavaju vreme za uživanje u današnjem sve užurbanijem životu. Sve ovo smo imali na umu prilikom osmišljanja, planiranja i lansiranja Palente Brzo i Lako“, rekao je Sanjin Laganin, generalni direktor kompanije Dr. Oetker u Srbiji.
Dr. Oetker u Srbiji u ponudi trenutno ima preko 150 proizvoda, i neprestano se radi na daljim inovacijama i uvođenju novih proizvoda koji prate savremene trendove. Deo asortimana su tradicionalni dodaci za kolače (poput dobro poznatih praška za pecivo, vanilin šećera, proizvoda za dekoraciju, omiljenih pudinga), proizvodi poput Natural Vibes linije koju čine proizvodi bez dodatog šećera, ovsene kaše, Vitalis musliji, smrznute pizze koje veoma dobro odgovaraju na ubrzani tempo života i potrebe potrošača.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Država je ponovo donela Uredbu o obaveznoj proizvodnji i prometu hleba od brašna "T-500". Ovom uredbom, propisana je gramaža, sastav ali i maksimalna cena hleba koja se proizvodi od njega.Tako je Uredbom...
U prisustvu Delegacije Evropske unije u Srbiji, u Beogradu su danas predstavnici Uprave Ministarstva poljoprivrede Srbije za agrarna plaćanja i adekvatnih tela Crne Gore i Severne Makedonije potpisali sporaz...
U Srbiji je u proteklih nekoliko godina takozvani "Crni petak", dan kada prodavci tradicionalno nude velike popuste, postao veoma popularan način za brzo privlačenje velikog broja kupaca. Iako neke kompanije...
Iako za izgradnju gradskih stadiona u Leskovcu, Zaječaru i Loznici ni studija opravdanosti još nije napravljena, za njih je ukupno potrošeno 11,8 milijardi dinara, odnosno oko 100 miliona evra. Kako navodi S...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok