Kompanija Dr. Oetker predstavila je novi proizvod na srpskom tržištu, palentu „Brzo i Lako“, koja se priprema za minut bez kuvanja. Proizvođač navodi da je palenta napravljena od kukuruznog griza najvišeg kvaliteta, a dostupna je u dva ukusa: klasični i sa sirom sa Stare Planine.
„Bez hemijskih procesa i dodatih aditiva, Palenta ‘Brzo i Lako’ se za znatno kraće vreme priprema zahvaljujući prethodnoj toplotnoj i mehaničkoj obradi. Sir se dobija postupkom liofilizacije, sušenjem sirovine iz smrznutog stanja, što doprinosi očuvanju hranljivih materija“, rečeno je novinarima prilikom obilaska nove proizvodnje.
Goste je tom prilikom pozdravio Sanjin Laganin, generalni direktor kompanije Dr. Oetker Srbija, koji je podsetio .
Dr Oetker palenta i palenta sa sirom, foto: Saopštenje
Dr. Oetker Srbija osnovan je 2001. godine, kao odeljenja za marketing, prodaju i distribuciju.
Nakon nekoliko godina došlo je do akvizicije slatkog asortimana Centroproizvoda, do tada lidera na lokalnom tržištu, a 2016. godine je otvorena fabrika sa proizvodnjom u Šimanovcima.
„Iza naše kompanije je više od 130 godina poslovanja. Negujemo tradiciju, porodične vrednosti i toplinu domaće kuhinje, ali istovremeno i pratimo potrebe savremenog čoveka. Drago nam je što potrošači već godinama ukazuju poverenje u visok kvalitet naših proizvoda. Neizmerno nas raduje što smo neizostavni saveznik u pripremi poslastica, ali i što zajedno sa našim potrošačima kreiramo nove navike i ukus doma“, rekao je Sanjin Laganin.
Laganin se dotakao i navika potrošača u Srbiji koje ova kompanija poznaje i trudi se da odgovori na njih.
„Potrošači u Srbiji sve više traže proizvode koji se pripremaju brzo i lako jer im oni omogućavaju vreme za uživanje u današnjem sve užurbanijem životu. Sve ovo smo imali na umu prilikom osmišljanja, planiranja i lansiranja Palente Brzo i Lako“, rekao je Sanjin Laganin, generalni direktor kompanije Dr. Oetker u Srbiji.
Dr. Oetker u Srbiji u ponudi trenutno ima preko 150 proizvoda, i neprestano se radi na daljim inovacijama i uvođenju novih proizvoda koji prate savremene trendove. Deo asortimana su tradicionalni dodaci za kolače (poput dobro poznatih praška za pecivo, vanilin šećera, proizvoda za dekoraciju, omiljenih pudinga), proizvodi poput Natural Vibes linije koju čine proizvodi bez dodatog šećera, ovsene kaše, Vitalis musliji, smrznute pizze koje veoma dobro odgovaraju na ubrzani tempo života i potrebe potrošača.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U Srbiji je ove godine registrovan jako mali broj šumskih požara, ali to ne treba da bude razlog za opuštanje, kažu stručnjaci sa Šumarskog fakulteta u Beogradu. Naprotiv, relativno mirno vreme treba iskoris...
Turistička ponuda zaštićenog područja Vlasine bogatija je za 47 kilometara obnovljenih i uređenih planinarskih staza, zahvaljujući inicijativi „Vlasina – čista ljubav“, koju zajednički realizuju Coca-Cola si...
Organizacija Kreni-promeni pokrenula je peticiju "Stop zlatiborizaciji pijaće vode" kojom se od nadležnih institucija traži zaštita Ribničkog jezera na Zlatiboru. Jedan od razloga je nedavna odluka Opštine Č...
Pojava medveda u selima i vikend naseljima na Tari i na drugim planinama u Srbiji poslednjih godina nije nikakva novost. Zbog toga se često oglašavaju i ljudi koji se plaše tih životinja. Jedan od razloga za...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost