Srbija

01.07.2016. 15:26

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Kostić će biznis na Kopaoniku fokusirati na razvoj letnje i kongresne sezone

Srbija

01.07.2016. 15:26

Cilj od koga MK Grupa neće odustati, jeste Kopaonik koji živi 365 dana u godini, a fokus će u narednom periodu biti upravo na razvoju letnje i kongresne sezone, izjavio je predsednik MK Grupe Miodrag Kostić, povodom otvaranja letnje sezone u ovom srpskom planinskom turističkom centu.

Nakon dugogodišnjeg ulaganja u hotele i prateće sadržaje na Kopaoniku, MK Grupa danas u punom kapacitetu dočekuje otvaranje letnje sezone, saopšteno je iz te kompanije. 

Svi letnji sadržaji turističkog centra su, kako se dodaje, u funkciji i besplatni za posetioce tokom Kopaonik Open Summer ture.

„Prvi put od našeg preuzimanja hotelskog kompleksa na Kopaoniku, veliko je zadovoljstvo videti hotele popunjene do poslednjeg mesta na otvaranju letnje sezone“, rekao je Kostić.

Navodeći da MK Grupa godinama izdvaja velika finansijska sredstva kako bi Kopaonik dovela u rang najboljih evropskih planinskih destinacija, on je ocenio da je kompanija u velikoj meri u tome već uspela. 

„Pored Kopaonika, MK Grupa će nastaviti sa ulaganjima u hotelski biznis u regionu, povezujući na taj način hotele na najatraktivnijim lokacijama koji će se međusobno upotpunjavati sa već postojećim karikama u sistemu“, dodao je Kostić.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Ovo što radi vlast je nehumano prema penzionerima da im najavi u leto da će da im poveća penzije u jesen i zimu dok za to vreme cene divljanju.
    Treba svakog meseca ili kvartalno sa se usklađuju penzije jer ovaj vid uvećanja ide samo na štetu penzionera.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.