Addiko banka je novi brend pod kojim će bivša Hypo Group Alpe Adria AG poslovati od 11. jula u Srbiji i na ostalim tržištima u regionu.
Identitet novog brenda koji je otkriven danas odražava novu poslovnu strategiju banke, njenu jedinstvenu poziciju, ali pre svega posvećenost unapređenjima i promeni koncepta bankarstva za koji se banka zalaže, a to je praktično bankarstvo.
Addiko banka će se fokusirati na suštinu poslovanja, biće efikasna i komuniciraće jednostavno, pošto ova tri jasna principa oslikavaju značenje termina „praktično bankarstvo“. Banka ovim potezom želi da se posveti velikom izazovu današnjeg bankarstva, gde je tempo modernog života sve brži, a ljudi žele jednostavnije proizvode, praktične i brze usluge. Addiko banka prepoznaje potrebu da bankarstvo postane bliže potrebama klijenata i to je princip na kojem će se banka dalje razvijati. U ponudi će biti manji broj proizvoda, ali će izbor odgovarajućeg proizvoda za klijenta biti jednostavniji, uz manje formulara, što će znatno ubrzati bankarsko poslovanje.
„Praktično bankarstvo opisuje način na koji želimo da brend Addiko bude viđen, ono što nudimo svojim klijentima i ono što nas razlikuje od konkurencije. Želimo da budemo banka koja ispunjava obećanja na direktan, brz i efikasan način i tako čuvamo poverenje klijenata. Samo na ovaj način ćemo postati još bolji, sa željom da budemo banka prvog izbora“, rekao je Ulrih Kising, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank AG.