Kompanija za proizvodnju kozmetike Dahlia otvorila je izložbu pod nazivom Dahlia kroz istoriju u susret stotom rođendanu kompanije. Prisutni su imali prilike i da u jedinstvenoj mini laboratoriji Dahlia lab naprave kremu za lice prema svojim željama i savetima stručnjaka iz te kompanije.
Fabrika Dahlia, Foto: Stefan Simonović
Nedavno je poznatu fabriku kozmetike Dahlia, osnovane još davne 1924. godine, kupila ruska kompanija Siberian Wellness. Gostima su se obratile predsednica kompanije Tatjana Germanovna i CEO Dahlia Dragana Orlandić.
„Naša misija je da stvaramo efikasne i zdravije kozmetičke proizvode, osmišljene sa namerom da poboljšaju ne samo izgled već i celokupno blagostanje ljudi. Iza nas je vek trajanja Dalije, takav kredibilitet oslanja se na istraživanja i stvaranja vrednosti koje implementiramo sa ciljem da dobijemo najbolje moguće rezultate“, rekla je Tatjana Germanovna, predsednica kompanije Siberian Wellness.
Tatjana Germanovna, predsednica kompanije Siberian Wellness, foto: Stefan Simonović
CEO kompanije Dahlia Dragana Orlandić navela je da su na sopstvenom primeru pokazali da je pravi recept za uspeh inergija između dve kompanije kroz spoj tradicije sa jedne strane, i tehnologije sa druge.
„Oslanjajući se na najnovije tehnologije i naučna saznanja naši stručnjaci uveliko rade na novim linijama proizvoda. Posvećeni proizvodnji visokokvalitetnih proizvoda koji korisnicima pružaju različite benefite, imamo jedinstvenu priliku da proširimo ponudu kompanije Dahlia i zadovoljimo potrebe tržišta na višem nivou“, rekla je Orlandić.
Kompanija Dahlia proizvodila je, pored šminke za dame, losiona, bebi kozmetike i parfema, čuveni losion za posle brijanja Brion koji je bio veoma popularan među Jugoslovenima
Novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu, kako kažu u toj kompaniji, predstavljaće spoj snage tradicije i modernih tehnologija. Na našem tržištu su se već pojavili proizvodi za domaćinstvo pod brendom Siberian Wellnessa „Green pin“. Reč je o proizvodima sa višestrukom namenom čiji sastav ne zagađuje planetu.
Dragana Orlandić, CEO kompanije Dahlia, foto: Stefan Simonović
Kako kažu čelnici ove kompanije, budući planovi su im da novi proizvodi prate isti put, da budu zdraviji i osmišljeni sa namerom da unaprede opšte blagostanje i postanu neizostavan deo svakodnevne nege za one koji brinu o svom izgledu i zdravlju.
Podsećanja radi, investicijom vrednom 15 miliona evra, kompanija Dahlia preuzeta je od strane Siberian Wellness krajem 2022. godine. Zahvaljujući kooperaciji sa globalnim brendom Siberian Wellness, Dahlia sada ima priliku da iskoristi sve prednosti nove saradnje kako bi se prilagodila modernim zahtevima tržišta i nastavila svoj uspešan put.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Na poslovnom forumu Srbija-Japan koji se održava danas u Beogradu, sektor automobilske industrije i IT sektor istaknuti su kao oblasti sa velikim potencijalom da privuku japanske investitore. Spoljnotrgovins...
Izvoz usluga informaciono-komunikacionih tehnologija (IКT) iz Srbije za osam meseci ove godine bio je 2,62 milijardi evra, odnosno 19 odsto više nego u istom periodu 2023. godine, saopštila je danas Kancelar...
Zloupotrebe u okviru javnih nabavki, inače koruptivno krivično delo koje se goni po službenoj dužnosti, više neće biti kažnjive za nabavke vrednosti manjih od pet miliona dinara ukoliko bi se usvojile izmene...
U Srbiji je u 2023. godini 19,9 odsto ljudi bilo u riziku od siromaštva, dok je stopa rizika od siromaštva ili socijalne isključenosti bila 27,2 odsto. U poređenju sa 2022. godinom, rezultati su bolji za sko...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok