Kompanija za proizvodnju kozmetike Dahlia otvorila je izložbu pod nazivom Dahlia kroz istoriju u susret stotom rođendanu kompanije. Prisutni su imali prilike i da u jedinstvenoj mini laboratoriji Dahlia lab naprave kremu za lice prema svojim željama i savetima stručnjaka iz te kompanije.
Fabrika Dahlia, Foto: Stefan Simonović
Nedavno je poznatu fabriku kozmetike Dahlia, osnovane još davne 1924. godine, kupila ruska kompanija Siberian Wellness. Gostima su se obratile predsednica kompanije Tatjana Germanovna i CEO Dahlia Dragana Orlandić.
„Naša misija je da stvaramo efikasne i zdravije kozmetičke proizvode, osmišljene sa namerom da poboljšaju ne samo izgled već i celokupno blagostanje ljudi. Iza nas je vek trajanja Dalije, takav kredibilitet oslanja se na istraživanja i stvaranja vrednosti koje implementiramo sa ciljem da dobijemo najbolje moguće rezultate“, rekla je Tatjana Germanovna, predsednica kompanije Siberian Wellness.
Tatjana Germanovna, predsednica kompanije Siberian Wellness, foto: Stefan Simonović
CEO kompanije Dahlia Dragana Orlandić navela je da su na sopstvenom primeru pokazali da je pravi recept za uspeh inergija između dve kompanije kroz spoj tradicije sa jedne strane, i tehnologije sa druge.
„Oslanjajući se na najnovije tehnologije i naučna saznanja naši stručnjaci uveliko rade na novim linijama proizvoda. Posvećeni proizvodnji visokokvalitetnih proizvoda koji korisnicima pružaju različite benefite, imamo jedinstvenu priliku da proširimo ponudu kompanije Dahlia i zadovoljimo potrebe tržišta na višem nivou“, rekla je Orlandić.
Kompanija Dahlia proizvodila je, pored šminke za dame, losiona, bebi kozmetike i parfema, čuveni losion za posle brijanja Brion koji je bio veoma popularan među Jugoslovenima
Novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu, kako kažu u toj kompaniji, predstavljaće spoj snage tradicije i modernih tehnologija. Na našem tržištu su se već pojavili proizvodi za domaćinstvo pod brendom Siberian Wellnessa „Green pin“. Reč je o proizvodima sa višestrukom namenom čiji sastav ne zagađuje planetu.
Dragana Orlandić, CEO kompanije Dahlia, foto: Stefan Simonović
Kako kažu čelnici ove kompanije, budući planovi su im da novi proizvodi prate isti put, da budu zdraviji i osmišljeni sa namerom da unaprede opšte blagostanje i postanu neizostavan deo svakodnevne nege za one koji brinu o svom izgledu i zdravlju.
Podsećanja radi, investicijom vrednom 15 miliona evra, kompanija Dahlia preuzeta je od strane Siberian Wellness krajem 2022. godine. Zahvaljujući kooperaciji sa globalnim brendom Siberian Wellness, Dahlia sada ima priliku da iskoristi sve prednosti nove saradnje kako bi se prilagodila modernim zahtevima tržišta i nastavila svoj uspešan put.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Uz državne i gradske funkcionere predvođene predsednikom Aleksandrom Vučićem, otvorena je pre šest dana italijanska fabrika Ariston Climate Solutions na putu kraj Niša. Međutim, zgrada fabrike, površine 30.0...
U Srbiji je jedno tržište deviza na kome se formiraju dva kursa, jedan u menjačnicama, a drugi u bankama, pa bi Narodna banka Srbije (NBS) trebalo da objasni zbog čega je značajna razlika između ta dva kursa...
Beograd je grad koji pamti – njegove ulice i obale. Ali ispod gradske buke i svakodnevnog života, postoji jedan drugi Beograd, tihi, nevidljivi, star milionima godina. Na njemu je izgrađeno sve što danas zov...
Organizacija Beograd u pokretu ocenla je danas da gradska vlast u Beogradu "mesecima ignoriše svoje obaveze", jer zaposlenima u komunalnom sistemu grada još uvek nije isplatila solidarnu pomoć u iznosu od 41...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.