U želji da porodicama pruži važan oslonac dok prate dete kroz prve školske korake, Plazma je, uz stručnu podršku Novak Đoković Fondacije, pokrenula projekat „Bukvar za roditelje“. Ovim vodičem obuhvaćeno je 30 ključnih tema koje roditeljima mogu pomoći da sa više sigurnosti započnu novo životno poglavlje.
Ne polaze samo deca u školu
„Uprkos opštem verovanju, ne polaze samo deca u školu, već to čini cela porodica“, navodi Smiljana Grujić, psiholog i autor Bukvara i objašnjava:
„Dok deca savladavaju prva slova i brojeve, roditelji uče kako da budu strpljiviji i prilagođavaju se novim obavezama koje škola donosi. Bukvar za roditelje prepoznaje te izazove i daje smernice kako da ih zajedno lakše prevaziđemo”.
Ovaj projekat podržale su brojne ugledne ličnosti, od pedagoga i psihologa do sportista, glumaca i influensera, koje su kroz lične priče približile roditeljima izazove i nedoumice sa kojima se većina susreće. Tako na sajtu projekta www.bukvarzaroditelje.rs svako slovo ima svog „ambasadora“ koji to slovo promoviše i dodatno pojašnjava.
Plazma je tamo gde je porodica
„Plazma je uz porodice u važnim trenucima, a polazak u školu jedan je od onih koji se pamte zauvek. Kroz projekat „Bukvar za roditelje“ dodatno jačamo vezu sa roditeljima, pružajući smernice koje će im pomoći da sa decom sigurnije zakorače u novu svakodnevicu. Iskustvo Novak Đoković Fondacije u radu sa roditeljima omogućilo nam je da bolje razumemo izazove sa kojima se susreću i da zajedno osmislimo sadržaj koji će im biti pravi oslonac. Bukvar je početak, naša je želja da projekat preraste u širu edukativnu platformu posvećenu svim budućim generacijama školaraca i njihovih roditelja“, objašnjava Minja Jugović Janjić, brend marketing direktorka u Bambiju.
Pored 70.000 malih Bukvara koji su kroz poklon pakete dobili prvaci širom Srbije, Plazma i Novak Đoković Fondacija najavljuju i sveobuhvatno izdanje koji će se od sredine oktobra naći u Laguninim knjižarama.
„Tiraž od 10.000 primeraka dokazuje naše uverenje da će Bukvar biti knjiga godine za sve one čija su deca pošla u školu, ali i za sve one koje ta važna promena tek čeka“, zaključuje Damir Duraki, marketing menadžer iz kompanije Bambi.
Posetite sajt www.bukvarzaroditelje.rs i istražite sve sadržaje koje platforma nudi. Počnite od slova A i uživajte u ilustracijama, video klipovima poznatih ličnosti i dodatnim sadržajima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.