Deca danas sve više vremena provode u digitalnom svetu, zbog čega bezbednost i odgovorno ponašanje na internetu postaju važniji nego ikada. Kako bi pomogla deci i roditeljima da se lakše snađu u online prostoru, kompanija A1 Srbija pokrenula je edukativnu online igricu #BoljiOnline svet.
Ova interaktivna igrica na zabavan način uči decu kako da prepoznaju i reaguju na neprikladan sadržaj, zaštite svoje podatke i izbegnu digitalno nasilje, dok roditeljima pruža jednostavan alat za razgovor sa decom o ovoj važnoj temi. Igrica je deo platforme #BoljiOnline, koja podstiče odgovorno korišćenje tehnologije i digitalnu pismenost.
„Deca su danas svakodnevno izložena različitim izazovima u online prostoru, a roditelji često nemaju adekvatne alate da ih na pravi način pripreme za to. Zato smo osmislili edukativnu igricu koja kroz zabavu uči decu kako da prepoznaju opasnosti i reaguju na pravi način. Potrebno je da deca umeju da blokiraju uvredljive komentare, zaštite svoje podatke i prijave neprimeren sadržaj, ali i da znaju da imaju pravo da kažu ‚ne‘ kada im nešto smeta. Ovo je još jedan korak ka našem cilju da digitalni svet učinimo bezbednijim mestom za sve, a posebno za najmlađe“, izjavila je Martina Petrović, direktorka marketinga, korporativnih komunikacija i ESG A1 Srbija.
Sajt #BoljiOnline do sada je privukao više od 200.000 poseta zahvaljujući kvalitetnom edukativnom sadržaju, poput vodiča, kvizova, video materijala i „Škole odgovornog influensa”. Dodatno, kroz saradnju sa Institutom za digitalne komunikacije, više od 15.000 dece, roditelja i nastavnika već je učestvovalo u edukacijama u školama širom Srbije.
Ova inicijativa deo je šire ESG strategije A1, usmerene ka etičkoj upotrebi tehnologije i stvaranju pozitivnog digitalnog prostora za sve generacije. Pokrenuta je kao odgovor na realno stanje u društvu, budući da prema istraživanju Instituta za digitalne komunikacije, deca u Srbiji dnevno na internetu provode i do pet sati dnevno, a čak 68% dece veruje da su sve priče koje čuju putem društvenih mreža istinite. Prema podacima UNICEF-a 70% dece uzrasta 11–12 godina već ima profile na društvenim mrežama, a 16% učenika doživelo je neki oblik digitalnog vršnjačkog nasilja, što dodatno ukazuje na potrebu za edukacijom i razvojem digitalne pismenosti.
Edukativna igrica #BoljiOnline svet kreirana je u saradnji sa Holonetom, platformom specijalizovanom za interaktivni veb sadržaj.
Za više informacija o #BoljiOnline platformi i dostupnim edukativnim sadržajima, posetite www.boljionline.rs.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.