Održivost

11.06.2025. 10:15

Lidl Srbija

Autor: Nova ekonomija

Akcije dobrovoljnog davanja krvi i ovog leta ispred Lidl prodavnica

Foto: Lidl Srbija

Održivost

11.06.2025. 10:15

Lidl Srbija i Crveni krst Srbije i ove godine udružuju snage kroz humanitarnu kampanju „Moj si tip“, kako bi doprineli u obezbeđivanju stabilnijih rezervi krvi tokom letnjih meseci. U tom cilju će, u periodu juna, jula i avgusta, biti organizovane akcije dobrovoljnog davalaštva u brojnim gradovima širom Srbije, a dobro poznati transfuziomobili Instituta za transfuziju krvi Srbije i Zavoda za transfuziju krvi Vojvodine tradicionalno će se nalaziti na parkinzima ispred Lidl prodavnica.

Znajući da je za stabilno snabdevanje zdravstvenog sistema potrebno najmanje 40 dobrovoljnih davalaca krvi na 1.000 stanovnika godišnje, Lidl Srbija želi da podstakne solidarnost u zajednici i građanima obezbedi lak i dostupan način za taj humani gest. Postavljanje mobilnih transfuzionih centara omogućava potrošačima da, uz svakodnevnu kupovinu, učine i jedno dobro delo, pružajući pomoć onima kojima je najpotrebnija.

Lidl Srbija poziva sve građane starosti od 18 do 65 godina da se priključe akciji i daju krv u mobilnim centrima – transfuziomobilima, koji će tokom narednog perioda biti postavljeni prema sledećem rasporedu:

  • Pančevo (Miloša Obrenovića 12B) – 13.6.2025, od 9 do 12h
  • Bečej (Danila Kiša 10a) – 17.6.
  • Vrbas (Maršala Tita 2) – 27.6.
  • Senta (Petefi Šandor 45) – 30.6.
  • Inđija – Kralja Petra I 22 – 2.7, 16.7, 30.7, 13.8. i 27.8, od 9 do 11h
  • Zrenjanin – Bulevar Veljka Vlahović 64 – 19.7, od 8 do 11h

Akcije će biti realizovana i još ispred pet beogradskih prodavnica, kao i u Novom Sadu, na adresi Ive Andrića 16. Tačan raspored biće objavljen blagovremeno na zvaničnim društvenim mrežama kompanije Lidl Srbija i Crvеnog krsta Srbije.

Kompanija Lidl je za Volontere Crvenog krsta i stručne timove iz transfuzioloških službi, pripremila okrepljenje, kao mali znak pažnje tokom trajanja kampanje.

Pomenuta inicijativa deo je šire saradnje Lidla i Crvenog krsta Srbije, koja se kontinuirano razvija kroz različite društveno odgovorne aktivnosti, sedmu godinu zaredom. Ovogodišnjom donacijom Crvenom krstu, u iznosu od 1.500.000 dinara, kompanija je dodatno osnažila sistem dobrovoljnog davalaštva krvi u zemlji, pružajući snažan oslonac volonterima „Klubova 25“. Lidl je, osim toga, učestvovao i u akcijama povodom obeležavanja Nacionalnog dana dobrovoljnih davalaca krvi i Nedelje Crvenog krsta, a krajem prošle godine uspešno je sproveo i kampanju „Mala dela – velika magija“, u okviru koje je, uz podršku potrošača, prikupljeno 6.300.000 dinara za korisnike narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.